Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zain1 skrev (1 minutt siden):

Går an å gi beskjed litt før😂

utsjekk virket ikke på normal måte, ble plutselig borte fra handlevogn og kjøp ble avbrutt, så la jeg den til en gang til og da funket det, får se om jeg virkelig får kjøpe den..

Lenke til kommentar
Zain1 skrev (2 minutter siden):

flaks, når jeg så svaret ditt her trodde jeg ikke på det, og gikk inn noen minutter senere for å sjekke, men viste seg at  jeg skulle trodd på deg haha

sorry, glemte at folk troller her av og til så jeg burde kanskje tatt en screenshot 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
muuha skrev (10 minutter siden):

utsjekk virket ikke på normal måte, ble plutselig borte fra handlevogn og kjøp ble avbrutt, så la jeg den til en gang til og da funket det, får se om jeg virkelig får kjøpe den..

Grattis. Prøvde samme fremgangsmåte men kom aldri videre til noe betaling. The hunt continues..

Lenke til kommentar
thasnes skrev (7 minutter siden):

Mulig det er de som ikke ble bestilt av de som fikk utdelt koder i konkurransen? Eller er det lengre frist?

Fristen var kl. 21;00.  Tre i familien som var med på konkurransen. To som fikk kode. Vi trenger bare en og er utrolig happy for endelig å få kjøpt en stk.

Lenke til kommentar
Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Da er PS5en i hus, er så skjelven etter om det er riktig vifte eller ikke. Tør nesten ikke åpne den😶

Det går helt fint å åpne den for å sjekke😊✌ Jeg har gjort det med tre forskjellige PS5er uten problem. Det er meningen å kunne ta av dekslene så ikke stress med det😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...