Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bYeKfjH.jpg

Da ble det min tur i dag. Fått hentet den trygt i hus! Måtte alle som enda ikke har fått få så fort som mulig, og måtte finn-scalpere sitte der med PS5er dem ikke får solgt. Denne tråden og folka er virkelig herlig. En dag blir jakten et fjernt minne. Skal iallefall følge med videre her, er en viss spenning i det enda :D

Endret av Quakecry
  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Husk å ta litt vare på den gode «ventefølelsen» vi som enda ikke har fått maskinen i hus kjenner på. Det er litt som julaften; følelsen forsvinner overraskende raskt når ventetiden er over. Det er litt godt å faktisk måtte vente på noe vi gleder oss til 😊

 

(prøver jeg i alle fall å si til meg selv..)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
thasnes skrev (1 minutt siden):

^ Give that guy a PS5 ^

Hvorfor? Ny bruker, hvem som helst kan lage en konto å komme med en sippehistorie for å oppnå noe, nå sier ikke jeg at det er slik, men man burde ha noe slags bevis/bekreftelse på historien.

Har sett det ofte i sånn Facebook konkurranser, mye rart ute å går, folk som syter og klager på det ene og andre, at de bare har 1 arm, er blind, er fattig osv.. men med litt research så er det ikke alt som stemmer overens, men dessverre så er det plenty av sånne folk som tror på alt de leser.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Dragonlove said:

Hvorfor? Ny bruker, hvem som helst kan lage en konto å komme med en sippehistorie for å oppnå noe, nå sier ikke jeg at det er slik, men man burde ha noe slags bevis/bekreftelse på historien.

Har sett det ofte i sånn Facebook konkurranser, mye rart ute å går, folk som syter og klager på det ene og andre, at de bare har 1 arm, er blind, er fattig osv.. men med litt research så er det ikke alt som stemmer overens, men dessverre så er det plenty av sånne folk som tror på alt de leser.

Den historien er altfor oppriktig og detaljert til at man med et halvt øye, hjerne og hjerte kan se at den er sann. Har selv sett folk som skriver usannheter i slike sammenhenger, men analyserer du teksten, så ser du at denne er skrevet på en slik måte at man ser det ikke bare er oppspinn. Trenger ikke plage fyren med å måtte bevise det.. Hvis det virkelig er en helt sykt oppdiktet løgn, og han får ps5 pga historien, så vil han hvis menneske sitte igjen med verste guilt ever, noe jeg faktisk ikke tror er tilfelle denne gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Maelthos skrev (1 time siden):

Jeg har lurket her siden side 200 eller noe, men følte kommentaren din traff meg litt og tenkte jeg ville svare på den.

I fjor sommer mistet jeg nevøen min til selvmord, men vi hadde planer om å bli Playstation5-bros som han kalte det. Mye grunnet Demon's Souls siden jeg ga han det første Dark Souls spillet som kom ut og det ga oss en en slags rivaliserende konkurranse mellom oss og en veldig forkjærlighet til serien.

Så jeg hadde planer om å kjøpe en Playstation til han som en overraskelse når den kom ut, men jeg hadde ingen anelse om planene hans eller at det skulle bli så vanskelig om å få tak i en.

Men for å svare på hvorfor jeg følte den traff, er rett og slett fordi jeg er enig i uttalelsen din - 2020 toppet seg med oppsigelse fra jobb i desember så rablet det litt for meg med dårlige nyheter, så det har hjulpet litt på dagene å hatt noe å fokusere på.

Til dere som deler informasjon her inne om konkurranser og slipp, tusen takk - hadde det ikke vært for dere hadde jeg gått totalt glipp av det!

Beklager hvis dette var totalt off -topic og ordveggen, men lykke til dere som ikke har fått tak i og gratulerer til dere som har fått ps5 i hus 😊

Rått as, her melker du selvmord til maks. Håper du får deg en PS5, enda verre hvis det var til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (31 minutter siden):

Hvorfor? Ny bruker, hvem som helst kan lage en konto å komme med en sippehistorie for å oppnå noe, nå sier ikke jeg at det er slik, men man burde ha noe slags bevis/bekreftelse på historien.

Har sett det ofte i sånn Facebook konkurranser, mye rart ute å går, folk som syter og klager på det ene og andre, at de bare har 1 arm, er blind, er fattig osv.. men med litt research så er det ikke alt som stemmer overens, men dessverre så er det plenty av sånne folk som tror på alt de leser.

Jeg er enig i det du skriver, det er folk som er så frekke som kommer med historier som det men jeg er ikke ute etter handouts i det hele tatt. Jeg kommer til å kjøpe det som de forrige konsollene, altså via butikk.

Jeg lagde profil og svarte personen fordi jeg hadde faktisk tenkt på det her om dagen - det med jakten etter å få tak i ps5 og at det er noe jeg kan fokusere på. Men jeg syntes du har en sunn skepsis til sippehistorier  - jeg er likedan.

Det er mer enn nok hjelp man får her inne med informasjon om slipp, hadde det ikke vært for dette forumet hadde jeg gått glipp av Elkjøp konkurransen denne uken og kommende uke på digital versjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Maelthos skrev (1 time siden):

Jeg har lurket her siden side 200 eller noe, men følte kommentaren din traff meg litt og tenkte jeg ville svare på den.

I fjor sommer mistet jeg nevøen min til selvmord, men vi hadde planer om å bli Playstation5-bros som han kalte det. Mye grunnet Demon's Souls siden jeg ga han det første Dark Souls spillet som kom ut og det ga oss en en slags rivaliserende konkurranse mellom oss og en veldig forkjærlighet til serien.

Så jeg hadde planer om å kjøpe en Playstation til han som en overraskelse når den kom ut, men jeg hadde ingen anelse om planene hans eller at det skulle bli så vanskelig om å få tak i en.

Men for å svare på hvorfor jeg følte den traff, er rett og slett fordi jeg er enig i uttalelsen din - 2020 toppet seg med oppsigelse fra jobb i desember så rablet det litt for meg med dårlige nyheter, så det har hjulpet litt på dagene å hatt noe å fokusere på.

Til dere som deler informasjon her inne om konkurranser og slipp, tusen takk - hadde det ikke vært for dere hadde jeg gått totalt glipp av det!

Beklager hvis dette var totalt off -topic og ordveggen, men lykke til dere som ikke har fått tak i og gratulerer til dere som har fått ps5 i hus 😊

Jeg takker for ærligheten og for at du delte. Du har hatt det langt over gjennomsnittlig tungt siste året og jeg håper virkelig ting endrer seg til det bedre for deg veldig snart. PS5 er en dråpe i havet i denne sammenheng. Jeg ønsker deg alt godt! (Jeg stoler på at historien din er sann. 😃

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Eg trur det er ein brei avstand mellom å ta folk på ordet, og å aktivt dumpe rasjonell handling for å dusje dei med gaver. Eg har ei liknande haldning til kunstnere eg kjenner som tar commissions; eg veit at livet suger for dei frå det dei fortel meg, og eg velje å tru på kva dei seie, men eg løp ikkje og kaster penger etter dei. I staden tar eg heller og bestiller ein commission, så då mottar eg jo noko i retur i det minste. 🙃

Trist å høyre kva som skjedde, @Maelthos😶 Får berre ynskje deg god hell i jakten på maskina i det minste.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (21 minutter siden):

Jeg har 2 stk ps 5 diskversjon. Siden alle gode ting er 3, vil jeg ha en til. :D

 

Da tar jeg gjerne en, om noen har en til overs ;)

 

Jeg hadde tre, men har solgt de to andre til kostpris til venner. Håper du har tenkt til å gjøre det samme med din ekstra.

Snapchat-1967264095.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...