Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Nadde said:

Det er det som er dumt med mange sider. De holder ikke av i 15min som Elkjøp og power gjør på sine varer. ☹️

Kan love deg det der ikke funker på verken elkjøp eller power sin side da jeg hadde ps5 i handlekurven hos begge før jeg endelig fikk tak i hos Nettonnet

Lenke til kommentar
prebbs98 skrev (2 minutter siden):

Denne gangen var jeg rask altså. Jævlig rask hadde driten i handlekurven ca. 10 ganger også crasher det til "ikke på lager". Slap in the face. 

Fikk det på netonnet for 2 uker siden. Samboeren bestilte senere enn meg å fikk den, men den bare krasjet for meg. Drit kjipt, men fikk fra cdon en uke senere da🙂

Lenke til kommentar
Nadde skrev (1 minutt siden):

Den var inne. Fikk Mail på den. 

32F8C063-7658-4B1F-AAD9-E68344D749CC.png

Jada, jeg vet det. Hadde den i handlekurven. Fikk ikke gjennomført kjøpt.

Jeg sjekker hvert 20. sekund, og har auto checkout, så dersom den faktisk var mulig å kjøpe, var alle utsolgt på < 20 sekunder.

Lenke til kommentar
ekeleee skrev (Akkurat nå):

Jada, jeg vet det. Hadde den i handlekurven. Fikk ikke gjennomført kjøpt.

Jeg sjekker hvert 20. sekund, og har auto checkout, så dersom den faktisk var mulig å kjøpe, var alle utsolgt på < 20 sekunder.

jeg var stresse så fikk ikke skrive betaling informasjon riktig da er de borte :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...