Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, ekeleee said:

Hvor mange av dere som klarte å gjennomføre bestilling og betale for PS5 hos Power i dag?

Har et ørlite håp om at de har fått inn et lite nytt parti, eller av en eller annen grunn ikke blitt kvitt alle fra konkurransen tidligere denne uken, og at det nå ble solgt unna rester. Har noen hørt noe (annet enn KS som sier at det var en feil)?

Jeg fikk, men fikk beskjed at den blir kansellert.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, ekeleee said:

Jeg også. Undres litt over at de ikke kansellerte alle ordrene i dag, dersom dette virkelig var en feil. 

De har kanskje ikke fått sortert igjennom enda. Er det noen som har bestilt fra Power som har fått bekreftelse på sending? Utenom de som kjøper via konkurransen da.

Endret av Christianms
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Twistbrain said:

@BadCatsvarte du også på den mailen om hvilken du ville kjøpe og har enda ikke fått svar tilbake? Chattet med kundeservice og de sa at det er et eget team som jobber med å kontakte vinnere fortløpende. Fikk selv mail for 2 timer siden og har ikke hørt mer etter det.

Har ikke hørt noe siden i dag tidlig. Andre folk har fått svar for lenge siden, før lunsj eller så.

Lenke til kommentar
Kanelbollemannen skrev (8 minutter siden):

Der fikk jeg leveringsbekreftelse fra Coolshop også. Må si jeg gleder meg til å få den med en ekstra kontroller. I hvert fall etter at jeg hørte at kontrolleren er bygd for å holde i 400 timer🤪

Du må ikke tro på alt du hører, grei huskeregel😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...