Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

11 minutes ago, Kanelbollemannen said:

Det blir nok lagt ut konsoller det sekundet jeg ikke følger med😉

Kunne du... sette deg på ramma i sånn 10 minutter?

• Like 3

Hei! Noen som har fått tak i disc men som egentlig vil ha digital? Forhåpentligvis sitter jeg på andre siden av bordet i løpet av uka, og om det er tilfelle er jeg svært interessert i å bytte(betaler mellomlegg selvfølgelig). Om den er tatt i bruk spiller ingen rolle for meg. Håper innlegget er innenfor retningslinjene, ettersom forholdene legger tilrette for at folk tar den versjon de får tak i, og ikke nødvendigvis den de har behov for eller ønsker :)

Kiddooo skrev (37 minutter siden):

Kunne du... sette deg på ramma i sånn 10 minutter?

hei dere, hvilken butikk som selger mest? sitter dere å vente på webside eller venter på varsel fra distill? :) 

Just now, leifeinar said:

Noen som finner Ps5 på sidene hos coop? 

De fjerner dem så folk ikke konstant sitter å oppdaterer siden deres. 

det dukker som regel opp en dag eller timer før de skal legge ut

Sindre1996 skrev (Akkurat nå):

Tror de har fått inn digital når Elkjøp har det, virker rart om Elkjøp er den eneste

Ja jeg tror også at de legger ut denne uka

Kiddooo skrev (48 minutter siden):

Power, netonnet, coop, platekompaniet. maxgaming. også har alle sine små hemmelige steder som de ikke nevner sikkert. Jeg vet ihvertfall om et sted som det ikke har vært snakket om her inne...

Man kan også følge med Kjell & Company sin nettbutikk. De får vel forhåpentligvis et parti i februar/mars.

Edited by Voro

Nå er de pakkeløsningene tilbake på power, med PS5 Digital + et eller anna tilleggsprodukt. Men når man legger de i handlekurven er det bare tilleggsproduktet som er der. Sukk.

tymberwolf skrev (2 minutter siden):

Nå er de pakkeløsningene tilbake på power, med PS5 Digital + et eller anna tilleggsprodukt. Men når man legger de i handlekurven er det bare tilleggsproduktet som er der. Sukk.

Kan ikke se det her.

tymberwolf skrev (3 minutter siden):

Ser det ikke