Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder for menn og kvinner


Yrbot

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i starten av 30-årene som helt siden tenårene har tent veldig på «anale gleder». Begynte tidlig å eksperimentere med buttplugger, dildoer og lignende ting i rumpa, og elsker den fulle følelsen der bak.

Er det andre menn og kvinner der ute som deler denne interessen?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange former for anal-lek er veldig populært, så det er høy prosentandel av befolkningen som liker dette i varierende grad. Varierende er alt fra hvor ofte, til hva slags aktivitet og hvordan. Noen vil ha det til å bare gå inn å være der, slik som buttplugger og andre vil ha det inn og ut som analsex med penis/strapon finger. Det så så mye variasjoner man kan gjøre og så lenge de involverte koser seg så er det bare å kjøre på. Har ikke tall, men som sagt er det høy prosentandel som har anal-lek i en eller annen form med i sitt sexliv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Av X antall sexpartnere i et snart 40 år langt liv har jeg bare møtt én kvinne som ikke liker en grad av dette. Mitt inntrykk er dermed at bortimot alle liker det i rett setting. Har dog ingen kjennskap til menn på det punktet annet enn meg selv. Personlig har jeg til dags dato ikke opplevd noe nytelse av noen form for penetrering der men det skal også sies at det er noe jeg ikke "slapper av" med. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...