Gå til innhold

Hvor mange fysiske utsalgssteder av CDer gjenstår egentlig?


Kinski

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har handlet hos Platekompaniet i Oslo City antar at de fremdeles(?) har et greit utvalg i den fysiske butikken, det meste kan selvfølgelig skaffes via nettbutikken men hands-on på spesielle utgivelser er ikke å forakte 👍


Litt nostalgi 😊

I forbindelse med en ryddesjau fant jeg et gavekort (selvfølgelig ubrukt 🫣🤯) fra freerecordshop[dot]no og på baksiden av ‘omslaget’ til gavekortet var en liste over butikkene;

IMG_1221.thumb.jpeg.40a7ee5648634c8196f23b9b4e23bb72.jpeg

Kortet hadde utløpsdato i 2006 så kanskje fra 2004/2005 🤔

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NoBo skrev (31 minutter siden):

Lenge siden jeg har handlet hos Platekompaniet i Oslo City antar at de fremdeles(?) har et greit utvalg i den fysiske butikken, det meste kan selvfølgelig skaffes via nettbutikken men hands-on på spesielle utgivelser er ikke å forakte 👍


Litt nostalgi 😊

I forbindelse med en ryddesjau fant jeg et gavekort (selvfølgelig ubrukt 🫣🤯) fra freerecordshop[dot]no og på baksiden av ‘omslaget’ til gavekortet var en liste over butikkene;

IMG_1221.thumb.jpeg.40a7ee5648634c8196f23b9b4e23bb72.jpeg

Kortet hadde utløpsdato i 2006 så kanskje fra 2004/2005 🤔

Herlig nostalgi der ja, nesten litt som film og musikkbutikkenes versjon av de eldre iskrem kartene fra kiosker og butikker på 80 og 90-tallet.

Kan vel greit krysse av samtlige besøk i butikkene lokalisert i Oslo på den tid, med Egertoget og Gunerius som de to man besøkte oftest. Samtlige gikk vel etter hvert over til å bli kjøpt opp av Gamestop, hvor en også kunne gjøre mye godkjøp av bruktfilm.

Platekompaniet ved Oslo City har stadig et solid utvalg på filmfronten, men er oftest mest innom for å se hva de har i import/utlands hyllene, ettersom det er her fristelsene gjerne havner, og pengene sitter veldig løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...