Gå til innhold

Ny rapport: Fortsatt store ressurser i alle havområder – haster med leting over hele sokkelen


Anbefalte innlegg

6 minutes ago, 6RCURCGB said:

Så det du skriver er at forbruket ikke lengre vil korrelere med produksjonen men gå motsatt vei? Vi får se hvordan det går.

Både eg og du har funne data som syner at forbruket aldri har korrelert 100% med produksjonen.  Dersom du meiner noko anna, må du finne alternative fakta.

6 minutes ago, 6RCURCGB said:

Stadig større andel av oljeproduksjonen går til råvarer istedenfor brennstoff, og det er en ønsket utvikling. Bortsett fra bruksområder som legeringselement og brennstoff er ikke kull ett like viktig råstoff som olje. Uansett, olje, gass og kull vil fortsette å dominere i decennier....

Du får tru det.  Veksten i fornybar energi er eksponensiell.  Eksponensiell vekst er mektige greier.  For fem år sidan var det få som trudde meg då eg sa at eksosbilproduksjonen ville flate ut og falle om tre-fire år.  Toppen vart nådd allereie i 2018.  Sidan 2018 har elbilar utgjort heile veksten i den globale bilproduksjonen, stikk i strid med det m.a. IEA hadde lagt til grunn, og produksjonen av eksosbilar fell stadig fortare.  Med det kjem salet av oljeprodukt òg til å falle globalt, slik som i Noreg.

 

Eg har heller ikkje veldig sterk tru på at plastproduksjonen kjem til å stige i det uendelege.  Stadig fleire land oppdagar at plastforureining er eit problem og legg restriksjonar på bruken.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
30 minutes ago, Sturle S said:

Eg har heller ikkje veldig sterk tru på at plastproduksjonen kjem til å stige i det uendelege.  Stadig fleire land oppdagar at plastforureining er eit problem og legg restriksjonar på bruken.

"Andre" bruksområder for olje stiger med ca. 2-3% i året. Alle innsatsfaktorene for å øke fornybare energikilder kommer foreløpig fra fossile kilder. Og sålenge subsidiene og satsingen på fornybart opprettholdes vil ikke dette reduseres. Men at naturgass tar markedsandeler fra kull er positivt (med mindre CO2 fangst fra kull viser seg å være langt enklere og rimeligere enn fra naturgass).

Det er ufattelige mengder energi og råstoffer vi forbruker, og stort sett alt øker. Det du må spørre deg selv om er:

Kan mennesket unnslippe alle de negative konsekvensene av industrialisering med mer industrialisering?

 

image.thumb.png.0034457354c053ae9ae4500b76088d50.png

image.thumb.png.219ad2754199ed49f25a56cad3b72c59.png

 

Endret av 6RCURCGB
Lenke til kommentar
13 minutes ago, 6RCURCGB said:

"Andre" bruksområder for olje stiger med ca. 2-3% i året. Alle innsatsfaktorene for å øke fornybare energikilder kommer foreløpig fra fossile kilder. Og sålenge subsidiene og satsingen på fornybart opprettholdes vil ikke dette reduseres.

:rofl:

 

No grip du desperat etter halmstrå her.  For det fyrste er ikkje 2-3% vekst i andre bruksområde nok til å redde det totale oljeforbruket frå nedgang.  For det andre er det berre tull at alle innsatsfaktorane for å auke fornybare energikjelder kjem frå fossile kjelder.  Det er fleire  produsentar av silisium til solcellepanel i mitt fylke, og dei går på vasskraft.  For det tredje det det i alle tilfelle ei mikroskopisk mengde olje som skal til for å lage ein vindturbin eller eit solcellepanel som produserer enormt mykje meir energi gjennom si levetid enn det som vart brukt for å lage dei.  For det fjerde skjer det ei enorm utvikling innan både å finne alternativ til plast, reduksjon av plastforbruk, alternative råstoff til plastproduksjon og resirkulering av plast, so eg trur ikkje vi kan vente 2-3% vekst i den delen av forbruket heller i mange år framover.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, Sturle S said:

Påstand:

On 10/27/2020 at 6:55 PM, Vaniman said:

Selv om olje har erstattet kull som viktigste energikilde, er produksjonen av kull høyere enn noensinne.

Den påstanden er feil.  Det seier både mi og di kjelde.  Mitt svar var heilt rett, og det er di eiga kjelde samd i.  Likevel påstår du at eg er feilinformert?

Tror du siterer feil person.

Iht. din kilde stiger produksjonen av kull med 1,5% i året og forbruket reduseres med 0,6%.

Grafen fra IEA gir foreløpige tall for 2019 men trenden er tydelig stigende.

image.thumb.png.ca3286a92a5adbde6e2a316180b01a5a.png

Endret av 6RCURCGB
Lenke til kommentar
13 minutes ago, 6RCURCGB said:

Tror du siterer feil person.

Iht. din kilde stiger produksjonen av kull med 1,5% i året og forbruket reduseres med 0,6%.

Grafen fra IEA gir foreløpige tall for 2019 men trenden er tydelig stigende.

Nei, eg siterte ikkje feil person.  Eg siterte påstanden eg svarte på og svaret du påstod var feil og dokumenterte at var rett med data frå ei anna kjelde enn den eg oppga (og som du ikkje fekk med deg at eg oppga).  Eg kommenterte ikkje trendar, men det faktum at påstanden var feil.

 

Har du noko vitugt å tilføye ordskiftet, eller er du berre her for meiningslaus kverrulering?

Endret av Sturle S
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
35 minutes ago, Sturle S said:

Har du noko vitugt å tilføye ordskiftet, eller er du berre her for meiningslaus kverrulering?

Påstanden du siterte var ikke min. Men påstanden er uansett riktig iom. at kullproduksjonen stiger, med 1,5% i året iht. din kilde.

Hvem som kverulerer og ikke vil forholde seg til kildene er rimelig åpenbart.

Lenke til kommentar
20 minutes ago, 6RCURCGB said:

Påstanden du siterte var ikke min. Men påstanden er uansett riktig iom. at kullproduksjonen stiger, med 1,5% i året iht. din kilde.

Nei, han er ikkje det.  Påstanden var at kolproduksjonen er høgare enn nokon sinne.  Det er han ikkje.  Dert har vi begge dokumentert med ulike kjelder.

 

Påstanden er feil.  Det var ingen påstand der om korvidt kolproduksjonen går opp eller ned heller, so korvidt han gjer gjekk opp eller ned i fjor eller i år er fullstendig irrelevant.

Endret av Sturle S
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Sturle S said:

Nei, han er ikkje det.  Påstanden var at kolproduksjonen er høgare enn nokon sinne.  Det er han ikkje.  Dert har vi begge dokumentert med ulike kjelder.

er 167 mer eller mindre enn 166?

image.thumb.png.d1e1df614b7e128e52bbcb29e500faa7.png

Fra IEA:

Total world coal production increased by 1.5% in 2019, half the growth rate of the previous years.

Asia produced what Europe and US did not. The extra Chinese production equalled the drop in EU+US production.

Endret av 6RCURCGB
Lenke til kommentar
13 minutes ago, 6RCURCGB said:

er 167 mer eller mindre enn 166?

Hehe, eg blingsa og såg på talet for 2018.  Artig at du fann ei anna kjelde som motseier mi, då. 🙂

 

Uansett er forbruket, som resten av innlegget handlar om, på veg ned.   Det nådde toppen i 2013.  Ingenting tyder på at forbruket kjem til å gå forbi den toppen.  I 2019 gjekk forbruket ned og i 2020 tyder alt på at forbruket går vidare ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Sturle S said:

Hehe, eg blingsa og såg på talet for 2018.  Artig at du fann ei anna kjelde som motseier mi, då. 🙂

Begge kildene er helt enige, kullproduksjon har en årlig vekst på 1.5%

Forbruket i Europa går drastisk ned, hvor mye det økte forbruket i for eks. Kina vil utligne vet vi ikke enda.

https://www.carbonbrief.org/mapped-worlds-coal-power-plants

Lenke til kommentar
1 hour ago, 6RCURCGB said:

Begge kildene er helt enige, kullproduksjon har en årlig vekst på 1.5%

For det fyrste, andre og tredje: Veksten i produksjon frå 2018 til 2019 er fullstendig irrelevant i denne samanhengen.  Du har ikkje ein gong prøvd å forklare kvifor dette skulle ha nokon som helst fjern relevans for denne saka eller andre.  Dessutan har eg svarte sokkar på meg i dag.  (Det er like relevant.)

1 hour ago, 6RCURCGB said:

Forbruket i Europa går drastisk ned, hvor mye det økte forbruket i for eks. Kina vil utligne vet vi ikke enda.

Forbruket går ned i det meste av den industriailiserte verda.  Forbruket i Kina har aldri vore høgare enn i 2013.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Sturle S said:

For det fyrste, andre og tredje: Veksten i produksjon frå 2018 til 2019 er fullstendig irrelevant i denne samanhengen.  Du har ikkje ein gong prøvd å forklare kvifor dette skulle ha nokon som helst fjern relevans for denne saka eller andre.  Dessutan har eg svarte sokkar på meg i dag.  (Det er like relevant.)

Forbruket går ned i det meste av den industriailiserte verda.  Forbruket i Kina har aldri vore høgare enn i 2013.

Forbruket i Kina øker med 2.3% iht. din kilde.

Quote

Since 2000, the world has doubled its coal-fired power capacity to around 2,045 gigawatts (GW) after explosive growth in China and India. A further 200GW is being built and 300GW is planned.

 

Lenke til kommentar
31 minutes ago, 6RCURCGB said:

Forbruket i Kina øker med 2.3% iht. din kilde.

Som er endå meir irrelevant.  Du har jo ikkje noko poeng!  Kvifor pøser du berre på med svada?  Jorda er rund.  Månen er ikkje ein ost.  Fisken lever i havet.  Det endrar ingenting.

Endret av Sturle S
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Sturle S said:

Uansett er forbruket, som resten av innlegget handlar om, på veg ned.   Det nådde toppen i 2013.  Ingenting tyder på at forbruket kjem til å gå forbi den toppen.  I 2019 gjekk forbruket ned og i 2020 tyder alt på at forbruket går vidare ned.

 

1 hour ago, 6RCURCGB said:

Forbruket i Kina øker med 2.3% iht. din kilde.

 

38 minutes ago, Sturle S said:

Som er endå meir irrelevant.  Du har jo ikkje noko poeng!  Kvifor pøser du berre på med svada?  Jorda er rund.  Månen er ikkje ein ost.  Fisken lever i havet.  Det endrar ingenting.

Det er like åpenbart at kullkraft ikke kommer til å øke mye fremover som at det på ingen måte vil forsvinne slik du anfører.

Lenke til kommentar
1 minute ago, 6RCURCGB said:

Det er like åpenbart at kullkraft ikke kommer til å øke mye fremover som at det på ingen måte vil forsvinne slik du anfører.

Eg har sagt at kolforbruket nådde toppen i 2013.  Det har aldri vore høgare, og det er eit faktum som ikkje vert endra av endringar i enkeltland frå 2018 til 2019.

 

Eg er òg overtydd om at kolkraft kjem til å forsvinne heilt ein gong, men eg har ikkje sagt noko om når.  Truleg ikkje i vårt århundre.  I enkeltland, som Indonesia, kjem kolforbruket til å auke mykje før det går ned att, men forbruket går so fort ned i Europa, Nord-Amerika og mange andre enkeltland at det vil oppvege små oppgangar her og der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...