Gå til innhold

Hvem har rett i denne saken (QXL)


Anbefalte innlegg

Jeg har vært stille en stund, da jeg har gjort en del ting... :roll:

 

1. Forbrukerådet er koblet inn, selger/regionsjefen har fått hver sin mail. Han har 10 dagers frist før forbrukerrådet tar kontakt med han.

 

2. Jeg har kontaktet posten, innpakningen til selgeren var totalt uansvarlig og vil ikke bli dekket av posten (jeg tok bilder av den).

 

3. Han nekter fortsatt (selvfølgelig), det enste han skriver nå er at jeg får ta det rettslig.

 

Han skal bli tatt, jeg syntes bare dette er morsomt, 1500,- er ikke mye penger, men det er snakk om prinsipper. Han har svindlet meg, det skal han få svi for.

 

Jeg forfølger fortsatt saken, qxl har gitt sitt svar i saken. Jeg har også bedt qxl stenge selgeren ute fra qxl til saken er oppklart.

 

Kjøpsloven gjelder også privat/privat. Så Kei, du tar feil :)

Hei tror du bomma litt du mente sikkert DuTTZi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti noe lignende selv på QXL. kjøpte en pc der å overførte penger men selgeren sendte aldri pcen eller svarte på mail.

Så tok jeg kontakt med QXL og forklarte situasjonen, neste dag fikk jeg en mail fra selgeren der han beklagde seg at han hadde vært syk og dermed ikke hadde kunnet sende pcen eller mail :roll: men det som forundret meg var at selgeren plutselig tok kontakt så kjapt etter at jeg hadde snakket med QXL :roll:

 

Uansett tar du kontakt med QXl slik at de stenger selgeren ut fra QXL.

 

QXl har blitt ganske så trygg å handle ting på nå, fordi de useriøse har blitt luket ut. Men selvsagt er det noen useriøse der, men det er jo bare å se på karakteren på selgeren før man handler, så sjansen for å bli lurt er egentlig liten.

Lenke til kommentar
Har vært borti noe lignende selv på QXL. kjøpte en pc der å overførte penger men selgeren sendte aldri pcen eller svarte på mail.

Så tok jeg kontakt med QXL og forklarte situasjonen, neste dag fikk jeg en mail fra selgeren der han beklagde seg at han hadde vært syk og dermed ikke hadde kunnet sende pcen eller mail :roll: men det som forundret meg var at selgeren plutselig tok kontakt så kjapt etter at jeg hadde snakket med QXL :roll:

 

Uansett tar du kontakt med QXl slik at de stenger selgeren ut fra QXL.

 

QXl har blitt ganske så trygg å handle ting på nå, fordi de useriøse har blitt luket ut. Men selvsagt er det noen useriøse der, men det er jo bare å se på karakteren på selgeren før man handler, så sjansen for å bli lurt er egentlig liten.

Mjaaa, mulig det, men jagguh er det noen sniker som "selger" ting til kamerater for å få bra karakter!

Mange som også oppretter flere brukere for så å kjøpe ting av seg selv.

Gir seg selv skyhøy karakter.

Er ikke vanskelig dette, er bare snakk om hvor frekk man er.

 

Selv handler jeg ALDRI på qxl.

 

Hvorfor kjøpe brukt når man får alt nytt? $$$$$

 

 

mvh

Marius

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...