Eriksendrul Skrevet 2. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg har nettopp tatt fagbrev, fikk meget godt bestått (snikskryt). Men hvordan formulerer jeg det på engelsk? altså "certificate of apprenticeship" er jo "Fagbrev" direkte oversatte fra engelsk, men jeg kan ikke huske og noen gang sett noen bruke akkurat de ordene i en setning. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2020 Eriksendrul skrev (1 minutt siden): Jeg har nettopp tatt fagbrev, fikk meget godt bestått (snikskryt). Nei nei nei! Det der er jo ikke snikskryt, men vanlig skryt. Du har like fullt all grunn til å være stolt av deg selv, så gratulerer! Kan dessverre ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men det finner du sikkert ut av likevel 🙂👍 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2020 Licenced, tror jeg. Og så forklare hva du har gjort. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Trade certificate as a skilled X. En kan få fagbrevet sitt oversatt til engelsk. https://espresso.siu.no/projects/europass?1 Endret 2. oktober 2020 av Salvesen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå