Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Skinnstol - Vedlikehold - Skinnpleiesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har skinn i bilen og behandler det, benytter du samme middel. Selv testet jeg ut Bilxtra skinn- og lærpleie sist og det er liten forskjell mellom merkene synes jeg. Det viktigste er nok at man behandler jevnlig, spesielt om stolen står i sollys. Unngå av skinnet tørker, det synes veldig godt, både i bil og stua.

Rens en gang i året ca, fuktighet så ofte du ser at skinnet begynner å strekke og bølge seg (ujevn uttørking), alt etter hvor mye sol, inneklima osv.

Lenke til kommentar
Pop skrev (3 timer siden):

Om du har skinn i bilen og behandler det, benytter du samme middel. Selv testet jeg ut Bilxtra skinn- og lærpleie sist og det er liten forskjell mellom merkene synes jeg. Det viktigste er nok at man behandler jevnlig, spesielt om stolen står i sollys. Unngå av skinnet tørker, det synes veldig godt, både i bil og stua.

Rens en gang i året ca, fuktighet så ofte du ser at skinnet begynner å strekke og bølge seg (ujevn uttørking), alt etter hvor mye sol, inneklima osv.

Ok, så da er det ikke nødvendig å kjøpe noe som Bohus selv selger, og jeg kan trygt kjøpe f.eks. den jeg lenket til? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...