Gå til innhold

Activision lagde ny Call of Duty-trailer som utelater demonstrasjonene på Den himmelske freds plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om alle bare kunne drite i å handle med Kina.. Men nei. Det har gått for langt og mange land er avhengige av å handle med Kina.

Og de som ikke er det fortsatt interessert i å komme inn på det kinesiske markedet for å tjene store penger.

Samme gjelder privateide firmaer, de ønsker også å komme seg inn der. Og spesielt spillselskaper, da kjøpekraften øker i landet og det gjør at flere får råd til "luksusvarer" som spill.

Lenke til kommentar

Tiananmen Square-massakren den 4. juni 1989 er bare én av CCPs mørke «hemmeligheter» som kommer frem i lyset igjen i senere tid, men det er så lite fokus på dette at jeg ikke blir overrasket hvis det blir glemt igjen.

Jeg håper at folk innser at det ligger mye mer bak her som ikke bare er konspirasjonsteorier. Det er flere fryktelige ting som aldri har skjedd ifølge CCP selv om vi har bevis. I Kina er historien skrevet om og unge vet ikke lenger om disse tingene fordi sannheten blir skjult og de som vet noe avstår fra å ytre seg i frykt for å bli straffet. Frihet eksisterer ikke i Kina.

Med all turbulensen der for tiden så håper jeg på endringer.

I resten av verden har man endelig begynt å åpne øynene og se mer av det store bildet. Land som mottar «bistand» fra Kina sitter gjerne i en situasjon med mye økonomisk gjeld som CCP utnytter for å skaffe seg mer makt. Bedrageri har vært en svært god taktikk for Kina.

Skal vi fortsette å sitte rolig og se på mens vi mister det vi holder kjært? Det er for sent å kjempe tilbake når det brenner under stolen vi sitter på.

Endret av ahw_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...