dj_mario87 Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg har en adsl linje 1024kbit hos telenor!! jeg har en router ST lab broadband router den funker fint til å delle internett til min andre maskin!! men vis jeg skal spille cs er det bare en av oss som kommer inn på serveren! vi har vær vår cd key å alt!! den får ikke connekta til serveren!! en kammerat av meg har samme llinjen men annen router og hos han så funker det strøkkent!!! Hva kan dete være??? HASTER!"!!
AshtraY Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 slå av firewallen. Om der er. offtopic: Eit tips, ikkje bruk meir enn eit "!". Er faktisk litt provoserande å lese når folk skriver med mange ropeteikn. Og bruk kun der det er behov for å bruke "!".
Haraldson Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 offtopic: Eit tips, ikkje bruk meir enn eit "!". Er faktisk litt provoserande å lese når folk skriver med mange ropeteikn. Og bruk kun der det er behov for å bruke "!". Helt enig
Cursio Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 offtopic: Eit tips, ikkje bruk meir enn eit "!". Er faktisk litt provoserande å lese når folk skriver med mange ropeteikn. Og bruk kun der det er behov for å bruke "!". Helt enig Ja, vi får vondt i ørene
Armalite66 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Synes !!!!! på slutten av setninger er litt dum blondine aktig.
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Back on topic: Du kan prøve å oppdatere firmware til ruteren. Er det samme PCen som ikke klarer connecte gang på gang? CS 1.6 eller 1.5?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå