Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor stønner menn mye mindre enn damer under sex?


Gjest 1fe62...b1d

Anbefalte innlegg

Gjest 1fe62...b1d

Jeg er ikke ei som bråker veldig mye under sex, men når penetreringen begynner å bli intens så stønner jeg. Alle guttene jeg har ligget med er veldig lydløse. Hender seg noen av de har laget litt lyd rett før og når de spruter. 

Den nytelsen som kommer ved sex og den intense følelsen under orgasme er så vill at jeg bare klarer ikke å være stille. Hvordan klarer dere gutter å holde så kjeft til noe så deilig? ?

IKKE ment som kritikk, jeg er bare fasinert og nysgjerrig på hvordan dere fungerer ❤

Anonymous poster hash: 1fe62...b1d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig lager jeg en del lyd om stunden er god. For meg handler dette mye mer om kjemi, følelser og stemning enn penis i vagina, og hvor god kvinnen er. 

Har også opplevd levd stille kvinner, og de som skriker. Stønning er bra, men skriking som mange også gjør blir for mye for meg, da det føles falskt ofte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest ae453...83f
18 minutes ago, Guest 1fe62...b1d said:

Jeg er ikke ei som bråker veldig mye under sex, men når penetreringen begynner å bli intens så stønner jeg. Alle guttene jeg har ligget med er veldig lydløse. Hender seg noen av de har laget litt lyd rett før og når de spruter. 

Den nytelsen som kommer ved sex og den intense følelsen under orgasme er så vill at jeg bare klarer ikke å være stille. Hvordan klarer dere gutter å holde så kjeft til noe så deilig? ?

IKKE ment som kritikk, jeg er bare fasinert og nysgjerrig på hvordan dere fungerer ❤

Anonymous poster hash: 1fe62...b1d

Menn har mindre intens følelse og stønner derfor mindre.

Så i dette tilfelle kan du være glad for at du er kvinne ?

Anonymous poster hash: ae453...83f

Lenke til kommentar

Er vel 50/50 om damene bråker eller ikke, i min erfaring. For min del lager jeg både lyd og snakker når dama gjør noe bra. Er ikke sånn at jeg hyler for hvert støt sånn som enkelte kvinnfolk gjør, men varierer dama på hva hun holder på med så utbryter jeg når hun treffer bra.

Når jeg var yngre var jeg ganske stille og holdt ofte pusten når jeg kom for å ikke lage lyd. Det var mest fordi jeg følte jeg ikke hadde kontroll over lydnivået om jeg skulle "sluppet meg løs".

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar
Gjest ab9dc...d6c

Mange års ‘trening’ med høyrehånden på gutterommet, kanskje? Nødvendigheten av å være stille når familien er kun en vegg eller 2 unna. Blir fort en vane å være stille da.

Er vel individuelt, det, som det meste annet. Mulig TS bare har vært ‘uheldig’?

Anonymous poster hash: ab9dc...d6c

Lenke til kommentar
Gjest 1fe62...b1d
Gjest ab9dc...d6c skrev (2 timer siden):

Mange års ‘trening’ med høyrehånden på gutterommet, kanskje? Nødvendigheten av å være stille når familien er kun en vegg eller 2 unna. Blir fort en vane å være stille da.

Er vel individuelt, det, som det meste annet. Mulig TS bare har vært ‘uheldig’?

Anonymous poster hash: ab9dc...d6c

Jenter har også mange års trening på jenterommet da! Men jeg lager ikke noe lyd når jeg onanerer. Hmm rart egentlig. Kanskje jeg er en faker likevel? ? men jeg tror ikke det. Sex blir noe annet enn onani. Det er så godt, og jeg føler meg helt fortapt i den jeg har sex med.

Anonymous poster hash: 1fe62...b1d

Lenke til kommentar
Gjest 1fe62...b1d skrev (23 minutter siden):

Jenter har også mange års trening på jenterommet da! Men jeg lager ikke noe lyd når jeg onanerer. Hmm rart egentlig. Kanskje jeg er en faker likevel? ? men jeg tror ikke det. Sex blir noe annet enn onani. Det er så godt, og jeg føler meg helt fortapt i den jeg har sex med.

Anonymous poster hash: 1fe62...b1d

Sex er på mange måter et skuespill. Det forsterker nytelsen til den andre som igjen øker ens egen nytelse. Masse jeg gjør som er gjennomtenkte handlinger for å delta i skuespillet. Jeg vil ikke si det er faking likevel. Jeg er bare klar over hva som øker nytelsen.

Når du hyler så er det kanskje bare akkurat det samme som når jeg tar tak i hoftene til dama, spenner brystmusklene, gjør skuldrene bredere og grynter som om jeg var sint eller gjorde noe tungt. Det er sikkert noe de fleste menn gjør. Personlig er det én av flere ting jeg har registrert at de fleste kvinner liker.

Kanskje de fleste menn liker damer som hyler? Kanskje det er media som har fortalt deg  at vi tenner på hyling? Personlig tenner jeg ikke på det, og pleier å hysje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi menneskedyret er en av primatene som har "female copulatory vocalizations" som en av sine evolusjonære greier.

https://en.wikipedia.org/wiki/Female_copulatory_vocalizations

Så vil det selvsagt alltid være individuelle forskjeller her, men sånn generelt sett så er det kvinnene som står for lydene under samleiet.

Grunnen til at du lager lyd med partner men ikke alene henger nok sammen med at du har fått med deg at det er noe partner liker så derfor gjør du det for hans del.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar
Gjest 1fe62...b1d
Corp Por skrev (14 timer siden):

Sex er på mange måter et skuespill. Det forsterker nytelsen til den andre som igjen øker ens egen nytelse. Masse jeg gjør som er gjennomtenkte handlinger for å delta i skuespillet. Jeg vil ikke si det er faking likevel. Jeg er bare klar over hva som øker nytelsen.

Når du hyler så er det kanskje bare akkurat det samme som når jeg tar tak i hoftene til dama, spenner brystmusklene, gjør skuldrene bredere og grynter som om jeg var sint eller gjorde noe tungt. Det er sikkert noe de fleste menn gjør. Personlig er det én av flere ting jeg har registrert at de fleste kvinner liker.

Kanskje de fleste menn liker damer som hyler? Kanskje det er media som har fortalt deg  at vi tenner på hyling? Personlig tenner jeg ikke på det, og pleier å hysje.

Hysjer du på de som stønner? ? Det må da være litt avtennende. Tror jeg hadde hoppet av tissen din og gått hjem om du hadde bedt meg ti stille mens jeg hadde sex med deg. Du skriver jo at du kan finne på å stønne selv. 

Anonymous poster hash: 1fe62...b1d

Lenke til kommentar

Hvorfor snakker menn mye mindre enn kvinner? Sikkert sammenheng med det. "

  • Women talk more than men
  • Communication matters more to women than men
  • Men talk to get things done; women talk to make emotional connection
  • Men talk about things, women talk about people, relationships, and feelings"
Endret av TylerDurden4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 1fe62...b1d skrev (4 minutter siden):

Hysjer du på de som stønner? ? Det må da være litt avtennende. Tror jeg hadde hoppet av tissen din og gått hjem om du hadde bedt meg ti stille mens jeg hadde sex med deg. Du skriver jo at du kan finne på å stønne selv. 

Anonymous poster hash: 1fe62...b1d

Alt med måte. :) Jeg hysjer på de som hyler om det potensielt er folk i nærheten.

 

 

Lenke til kommentar
henrikwl skrev (4 timer siden):

Fordi menneskedyret er en av primatene som har "female copulatory vocalizations" som en av sine evolusjonære greier.

https://en.wikipedia.org/wiki/Female_copulatory_vocalizations

Så vil det selvsagt alltid være individuelle forskjeller her, men sånn generelt sett så er det kvinnene som står for lydene under samleiet.

Grunnen til at du lager lyd med partner men ikke alene henger nok sammen med at du har fått med deg at det er noe partner liker så derfor gjør du det for hans del.

Man finner de fleste svarene på menneskers adferd i biologi og evolusjon.

Lenke til kommentar
TylerDurden4 skrev (6 minutter siden):

Man finner de fleste svarene på menneskers adferd i biologi og evolusjon.

Mnja… Evolusjonspsykologi er et ganske ullent felt, og her er det mye pseudovitenskap pushet av folk som skal selge noe – ofte "datingcoacher" som skal selge sjekketriks til desperate menn som egentlig mest av alt trenger kurs i folkeskikk.

Det finnes flust av ting vi mennesker gjør som overhodet ikke gir mening hvis man ser på det i et rent evolusjonsperspektiv.

Lenke til kommentar
Gjest 202bf...8a6
Psykake skrev (På 17.8.2020 den 15.15):

Kan det ha noe med hyppigere berøring av g-punktet til kvinnen å gjøre? 

Tvilsomt. Mitt g-punkt blir ikke berørt når jeg onanerer og når jeg kommer så blir det vanskelig å ikke lage en form for lyd. Nytelsen blir for intens rett og slett. Kan være pga intensitet, at orgasmen er ganske intens. Blir det samme som når du slår tåa i dørstokken.... Det er vanskelig å IKKE uttrykke hvor jævlig vondt det gjør! ? 

Min erfaring er at de fleste menn lager "noe" lyd. Jeg har vært med en mann som var musestille, han pustet ikke engang tungt når han kjørte på i doggy eller misjonær, og jeg syntes det var svært ukomfortabelt. Klarte ikke slappe av med han, for jeg visste jo ikke hva han tenkte eller om han likte sexen, siden han hverken sa noe eller ga uttrykk for noe som helst. Om du ikke er en stønner eller person som lager lyd så kan du i det minste være litt verbal (du er så deilig, du er så trang/våt, si at det er godt/at du nyter det osv). Og om du syns dama di er for høylytt.... Legg en hånd over munnen i stedet for å hysje. ;) 

Ja takk til verbale menn som uttrykker seg i senga både verbalt og non-verbalt. For noen føles det unaturlig å stønne men igjen, du kan vise at du nyter på andre måter. Når du ikke lager lyd, ikke sier noe osv er det faktisk vanskelig å vite. 

Anonymous poster hash: 202bf...8a6

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror den enkle forklaringen er at menn ikke opplever vanlig sex like intenst. Når du sier at det er for intenst til at du kan unngå å lage lyd, så gir det helt mening for meg. I visse situasjoner så opplever jeg det også sånn. Det er bare det at bortsett fra selve orgasmen, så gir ikke vanlig penetrering noen slik intens følelse, iallfall ikke for meg.

Lenke til kommentar
Gjest 202bf...8a6
Ernie skrev (1 time siden):

Jeg tror den enkle forklaringen er at menn ikke opplever vanlig sex like intenst. Når du sier at det er for intenst til at du kan unngå å lage lyd, så gir det helt mening for meg. I visse situasjoner så opplever jeg det også sånn. Det er bare det at bortsett fra selve orgasmen, så gir ikke vanlig penetrering noen slik intens følelse, iallfall ikke for meg.

Du opplever heller ikke intense følelser for partner, eller at settingen gir deg mye gode følelser, så gode at det kan bli overveldende? Personlig opplever jeg dette når jeg har sex med noen jeg elsker eller er veldig forelsket i. Man får på en måte ikke nok av partneren sin fysisk, og nytelsen og begjæret blir derfor veldig sterkt. 

Anonymous poster hash: 202bf...8a6

Lenke til kommentar
Gjest 202bf...8a6 skrev (På 30.8.2020 den 22.10):

Du opplever heller ikke intense følelser for partner, eller at settingen gir deg mye gode følelser, så gode at det kan bli overveldende? Personlig opplever jeg dette når jeg har sex med noen jeg elsker eller er veldig forelsket i. Man får på en måte ikke nok av partneren sin fysisk, og nytelsen og begjæret blir derfor veldig sterkt. 

Anonymous poster hash: 202bf...8a6

Den følelsen får definitivt jeg. Da blir det en slags frustrasjon at jeg ikke får nok og vil gjøre alt på en gang så jeg blir litt mer hardhendt og bytter stillinger og hull hyppigere ?

Jeg er sikkert ikke alene ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
On 8/30/2020 at 10:10 PM, Guest 202bf...8a6 said:

Du opplever heller ikke intense følelser for partner, eller at settingen gir deg mye gode følelser, så gode at det kan bli overveldende? Personlig opplever jeg dette når jeg har sex med noen jeg elsker eller er veldig forelsket i. Man får på en måte ikke nok av partneren sin fysisk, og nytelsen og begjæret blir derfor veldig sterkt. 

Anonymous poster hash: 202bf...8a6

Joda, jeg opplever nok slike intense følelser under visse settinger. Det spørs vel litt hvordan man definerer sex, men penetrerende sex er ikke det som gir meg slike intense følelser at jeg må stønne. Det må andre aktiviteter til for å oppnå sånt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...