Gå til innhold

Diskusjon.no kjøpe eget festested?


Taurean

Anbefalte innlegg

La oss si:

Alle som var interessert, betalte 500 kr per måned. La oss igjen si at 30 stk var interessert = 15 000 kr per måned.

Er dette nok til å betale:

1) Leie av hus utpå landet et sted nær Oslo, +

2) Leie av regnskapsfører eller noen som er halvveis økonomisk kyndig til å holde orden på det økonomisk juridiske?

Arrangéring av møter og fester skulle vært forbeholdt forumets ledelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gouldfan skrev (6 timer siden):

Ikke noe problem å leie lokaler av foreninger og idrettsklubb. De tjener på dette.

Joda, men da er det ikke 15000 pr måned for fri tilgang og bruk..
Da er det mer minst 2000 pr kveld for ett billig festlokale og er det jo kun lokalet, overnatting kommer i tillegg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man får jo leid hus i Kristiansand til ca. den prisen. er man litt ut på landet i tillegg så burde det ikke være noe problem.

Dog helt uaktuelt for min del. ? Da er det like greit at man kan gå ut på byen en gang i blant, eller som aklla sier at man kan leie et festlokale for noen kroner, så bruke resten på mat / drikke ol. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (16 minutter siden):

Sekten jeg er med i disponerer en ranch ute i det aller helligste. Om dere ønsker å bli medlemmer for livet så kan hvem som helst komme å feste ? 

Hjelp, minnet meg om Eyes wide shut ^^ Skummelt ^^

Idéen var mest å skape noe som er positivt og nyttig ... men ja, bare slang det ut, ikke sant? ^^ Får mange "fine" idéer når jeg tar meg en drink ^^

Takker for alle svar!

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor mange her som er innadvendte folk som hater å "feste", tenker jeg dette ville falt i dass etter første måneden.

Det du vil ha er en medlemsklubb ala Rotary eller Lions, eller tyske jaktklubber. Bare join dem så får du klubblokale du kan gå og ta deg en pils i .

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...