Gå til innhold

54 år etter Olympus 593: Nå skal Rolls-Royce igjen levere motorer til sivile overlydsfly


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billettprisne blir sikkert minst 60:000,- kr en vei til New York, t\r 120.000. Etterhvert hvor de ivrigste har fått krysset av overlydsflygning på «bucketlist» så vil vel prisene kanskje gå litt ned. Uansett vil de være så dyre at vanlige folk ikke menger seg med fiffen. Kanskje det presser ned prisene på 1’ste klasse på vanlige fly, da det er mer stas å fly overlydsfly enn «snileplane»

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Lynxman skrev (1 time siden):

Bildene øverst i artikkelen fungerer ikke for meg.

Har du vurdert om Playboy har bedre bilder som fungerer for deg?

Lenke til kommentar
Billettprisne blir sikkert minst 60:000,- kr en vei til New York, t\r 120.000. Etterhvert hvor de ivrigste har fått krysset av overlydsflygning på «bucketlist» så vil vel prisene kanskje gå litt ned. Uansett vil de være så dyre at vanlige folk ikke menger seg med fiffen. Kanskje det presser ned prisene på 1’ste klasse på vanlige fly, da det er mer stas å fly overlydsfly enn «snileplane»

Jeg tenker at når jeg først betaler for å sitte foran i flyet skal jeg jaggu meg ha tid til å nyte det også. Snilefly på 8+ timer med god ( ..'ish) mat, god drikke og gode seter er langt å foretrekke fremfor et klaustrofobisk rør i drøye 3 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...