Gå til innhold

Hvorfor selger ikke Frognerbadet sesongkort lenger?


knarkenFBK

Anbefalte innlegg

På nettstedet står det at Frognerbadet ikke selger sesongkort lenger, og det samme med andre steder som jeg har sjekket. Det er ingen forklaring som jeg kan se, det står bare at nei, nå har de ikke det tilbudet lenger. Er dette en korona ting?

Endret av knarkenFBK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
knarkenFBK skrev (15 timer siden):

På nettstedet står det at Frognerbadet ikke selger sesongkort lenger, og det samme med andre steder som jeg har sjekket. Det er ingen forklaring som jeg kan se, det står bare at nei, nå har de ikke det tilbudet lenger. Er dette en korona ting?

Det er ikke forklart i klartekst, men synes ikke at det var så vanskelig å forstå. På nettsiden står det bl.a.:

"Frognerbadet er åpent i tidsbolker som varer 1,5 eller 2 timer. Du må kjøpe billetter på forhånd."

og

"Tidsbolkene er satt opp for å unngå kø, redusere smittepunkter og ha kontroll på antall gjester."

Hvis de skal ha kontroll på antall gjester, så kan de ikke ha gjester med sesongkort som kommer og går når de vil. Det står også lenger ned på siden at hvis du har sesongkort eller klippekort fra før, vil du få forlenget utløpsdato automatisk når badene åpner som normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...