Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2021


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Søker21 skrev (8 minutter siden):

 

Jebenodobro skrev (44 minutter siden):

PHS har eget treningsrom så mulighetene er gode, personlig så meldte jeg meg heller inn på treningssenter. I nærheten av PHS så har man treningssenter som feel24 Mørkved og Family Mørkved. 

Ok, takk.

Endret av PHS-21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, slik jeg har forstått det så vil de som ikke blir funnet egnet få beskjed i løpet av første uke i Juli. Vil dette si at dersom man ikke får beskjed i løpet av neste uke (26) så kan man anta at man er egnet, eller er det mulig at det kommer så sent som 07/07. 

 

Takk i forveien fra en med stort håp om inngangsbilletten til PHS i år. 

Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (På 26.12.2020 den 20.57):

Lønna blir dårligere, oppdragene farligere og man rævkjøres av politikere.

Å være politi er dugnadsånd i 2020 mer eller mindre. Er livet ditt verdt 5-700K k året altså?

Dette er forøvrig ikke OT. Det er relevant for valget folk tar for livet sitt. Det er særdeles dyrt å velge feil utdannelse i Norge, selv om utdannelse liksom er gratis.

5-700 k er vel ikke så galt ? I så fall så jobber de fleste i Norge dugnad. Fins langt værre yrker med fare for og bli arbeidsufør i ung alder der man tjener mindre.

Pengene må nå komme fra en plass de også..

Nesten alle i Norge mener de tjener dårlig selv om vi er de best lønna i verden.

Hvis man skal « velge seg ett yrke» så er nok det beste og finne noe man er interessert i og liker.

Hvis man velger etter lønn og penger så er vel det beste og starte firma selv og jobbe døgnet rundt de første 10 årene.

Det er nå heller ingen vits at alle tar høy utdannelse hvis det ikke er jobber nok til det.

Resultatet er da at man får ingeniører og jurister på nav som er for overkvalifisert til og jobbe en vanlig jobb selv om de aldri har vært i jobb og polakker som får de vanlige jobbene.


 

 

 

Lenke til kommentar
SlippMegInn skrev (9 timer siden):

Hei, slik jeg har forstått det så vil de som ikke blir funnet egnet få beskjed i løpet av første uke i Juli. Vil dette si at dersom man ikke får beskjed i løpet av neste uke (26) så kan man anta at man er egnet, eller er det mulig at det kommer så sent som 07/07. 

 

Takk i forveien fra en med stort håp om inngangsbilletten til PHS i år. 

Slik jeg har forstått det så vil det komme beskjed i løpet av uke 26. Regner med at vi får høre her i forumet når folk får avslag.

Lenke til kommentar
Rookie phs skrev (6 minutter siden):

Tenkte jeg skulle skru alle varsler for morgendagen for å prøve og stresse mindre, men fant ut at man får uansett SMS om man ikke blir funnet egnet🙈 fader

Man får sms om at man fikk en mail ja, og det betyr kun 1 ting dessverre😶
 

vurderer å skru av tlf😆

Endret av Søker21
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...