Wophs Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 PHS2021 skrev (58 minutter siden): Heii!! Jeg kom i utgangspunktet ikke inn i Bodø i år fordi jeg hadde 51.7 i snitt, altså 0.1 poeng for lite. Fikk akkurat melding om at jeg ha blitt tilbudt studieplass og ser at kvoten gikk ned til 51.6??? Noen som kan forklare???😅 Grattis med plass! 👍 Kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært å få den beskjeden. Lenke til kommentar
PHS2021 Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Wophs skrev (1 minutt siden): Grattis med plass! 👍 Kan ikke forestille meg hvordan det må ha vært å få den beskjeden. Tusen takk!! Ble så glad når jeg fikk melding fra Samordna😄 Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 PHS2021 skrev (1 time siden): Tusen takk!! Ble så glad når jeg fikk melding fra Samordna😄 Shitt!! Jeg fikk det samme og skjønner ingenting. Hadde 51,6 og var 15 på venteliste. Nå har jeg fått plass??!! LYKKE!! 1 1 Lenke til kommentar
kjemi321 Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Noen som vet når fadderuken begynner i Bodø ? Lenke til kommentar
Phsrookie34 Skrevet 28. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2021 Tar phs inn på etterfyllingsopptaket? Er på 5.plass på venteliste nå etter suppleringsopptaket og lurer på om det fortsatt kan være muligheter? Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 Noen i Bodø som driver med CrossFit og skal melde seg inn noe sted? Vurderer CrossFit Alsgård om ikke det er noe enda nærmere:-) Noen som vet? Lenke til kommentar
TKNH Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 Rookie phs skrev (7 minutter siden): Noen i Bodø som driver med CrossFit og skal melde seg inn noe sted? Vurderer CrossFit Alsgård om ikke det er noe enda nærmere:-) Noen som vet? CrossFit Alsgård er den nærmeste boxen mtp avstand fra skolen/Mørkved. Ellers har styrkerommet på skolen blant annet løfteplattform, romaskiner og ski-erg. Vi er flere som har trent CrossFit på skolen ved å være litt kreativ til tider ☺️ 1 Lenke til kommentar
Phs-søker96 Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 15 hours ago, kjemi321 said: Noen som vet når fadderuken begynner i Bodø ? Tirsdag 17. august Lenke til kommentar
hps123 Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 Phsrookie34 skrev (16 timer siden): Tar phs inn på etterfyllingsopptaket? Er på 5.plass på venteliste nå etter suppleringsopptaket og lurer på om det fortsatt kan være muligheter? Jeg er i samme situasjon som deg, 5. plass på ventelista bare på et annet studie jeg har på førsteplass og håper så inderlig at de som kom inn på supplering takker nei, glemmer å svare eller kommer inn på noe de har mer lyst til. Da er det jo håp for å komme inn på etterfyllingsopptaket. Lenke til kommentar
PHS2021 Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 Rookie phs skrev (6 timer siden): Noen i Bodø som driver med CrossFit og skal melde seg inn noe sted? Vurderer CrossFit Alsgård om ikke det er noe enda nærmere:-) Noen som vet? Jeg driver ikke på CrossFit selv, men kjenner flere som driver med det i Bodø. Utifra det jeg har hørt anbefaler de fleste Rapida, men om jeg ikke tar helt feil pusser de opp Crossfit-delen (???). Litt usikker, så kanskje lurt å sjekke det opp før man melder seg inn 1 Lenke til kommentar
TKNH Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 PHS2021 skrev (3 minutter siden): Jeg driver ikke på CrossFit selv, men kjenner flere som driver med det i Bodø. Utifra det jeg har hørt anbefaler de fleste Rapida, men om jeg ikke tar helt feil pusser de opp Crossfit-delen (???). Litt usikker, så kanskje lurt å sjekke det opp før man melder seg inn det er helt rett det du sier! CrossFit Alsgård er drevet av Rapida Alsgård (samme bygg). Boxen er enda ikke ferdig. Det kjøres WOD’s på Rapida i mellomtiden😁 1 Lenke til kommentar
PHS2021 Skrevet 29. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2021 TKNH skrev (2 minutter siden): det er helt rett det du sier! CrossFit Alsgård er drevet av Rapida Alsgård (samme bygg). Boxen er enda ikke ferdig. Det kjøres WOD’s på Rapida i mellomtiden😁 Var det jeg tenkte meg! Kan fortsatt vouche for at Rapida fortsatt er et sterkt valg Har det vanlige medlemskapet uten Crossfitdelen og alle sentrene deres er av meget god standard. "Bunkern" (Rapida) ved Tjeldberg er kanskje den som vil speile Boxen best, men det er 30 min med buss fra Uni... Rapida Alsgård er et godt generelt senter, noe negativt (etter min mening) er at det fort blir lite plass i rushtiden og ganske få frivekter ift. bars og maskiner som bruker frivekter. Men det er vel smak og behag 1 Lenke til kommentar
Telemark96 Skrevet 30. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2021 Får vi noen velkomst Mail/ bekreftelse fra PHS? Eller er det kun fra samordna? 1 Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 30. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2021 Flere som ikke har fått overtakelse av hybel/leilighet før 17 august på Mørkved? Er det slik at hele den uken fra 17 aug er fadderuke? Så begynner skole/forelesninger uka etter? Syns det er veldig lite info ute på PHS sin nettside. 1 Lenke til kommentar
torleifh Skrevet 30. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2021 Phs-søker96 skrev (På 29.7.2021 den 13.30): Tirsdag 17. august Er det både studiestart og start på fadderuke 17. august? Lenke til kommentar
Max123 Skrevet 30. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2021 torleifh skrev (1 time siden): Er det både studiestart og start på fadderuke 17. august? Ja. Dere har både skole og fadderuke fra 17.08 1 Lenke til kommentar
kristiankvart Skrevet 30. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2021 kjemi321 skrev (På 2021-7-28 den 21.48): Noen som vet når fadderuken begynner i Bodø ? My spirit animal 😅🍻 Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 TKNH skrev (På 29.7.2021 den 13.17): CrossFit Alsgård er den nærmeste boxen mtp avstand fra skolen/Mørkved. Ellers har styrkerommet på skolen blant annet løfteplattform, romaskiner og ski-erg. Vi er flere som har trent CrossFit på skolen ved å være litt kreativ til tider ☺️ Er det langt å gå fra Mørkved? Går det evt buss fra skolen til boxen?:-) Lenke til kommentar
Rookie phs Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 (endret) Er det tillatt å lage egne FB grupper for de ulike studiestedene? Denne tråden er jo for alle tre studiestedene, så for å ikke «spamme» ned for ett studiested her nå før skolestart, hadde det helt sikkert vært gull å samlet alle i f.eks Bodø i én gruppe. Der kunne vi kunne kommunisert mer sammen før studiestart:-) Er usikker på om det er innafor å gjøre, så må høre her. Bare en tanke! Endret 31. juli 2021 av Rookie phs Lenke til kommentar
Oaaphs Skrevet 31. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2021 Rookie phs skrev (14 minutter siden): Er det tillatt å lage egne FB grupper for de ulike studiestedene? Denne tråden er jo for alle tre studiestedene, så for å ikke «spamme» ned for ett studiested her nå før skolestart, hadde det helt sikkert vært gull å samlet alle i f.eks Bodø i én gruppe. Der kunne vi kunne kommunisert mer sammen før studiestart:-) Er usikker på om det er innafor å gjøre, så må høre her. Bare en tanke! Det kommer. B3 fikser👌🏻 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg