Gå til innhold

Tinder - SMS verifisering


Gjest 5be88...65c

Anbefalte innlegg

Gjest 5be88...65c

Hei

Skulle lage ny profil på Tinder, etter å ikke ha vært der på to år. Velger logg inn med facebook og blir sendt rett til SMS verifisering. Skriver inn nummeret mitt og får følgende feilmelding:

"Mobiloperatøren støttes ikke. Prøv et nytt nummer."

Jeg har OneCall. Har også kontaktet OneCall og det er ingen sperrer eller noe som skulle tilsi at jeg ikke skal få SMS. 

Har også forsøkt tinder.com på PC, men samme problem der.

Noen som vet om en løsning på dette problemet?

Anonymous poster hash: 5be88...65c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5be88...65c
Sitat

Forsøkt rett på sms, uten facebook eller Google også. Funket ikke. 

Aldri før hatt problemer med sms verifisering tidligere, hadde samme nummer og abn. i mange år 

 

Anonymous poster hash: 5be88...65c

Lenke til kommentar
Gjest 5be88...65c
Merko skrev (12 minutter siden):

Om jeg husker rett så bruker vel Tinder Facebook sitt SMS API, så mulig du kan gå igjennom innstillingene på din facebook profil så se om du har satt opp noe form for sperrer der.

Ingen begrensninger der som jeg klarer å se. Har også aktivert to-trinns pålogging, så får alltid SMS fra facebook dersom jeg logger på en ny enhet.

Anonymous poster hash: 5be88...65c

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samme problem her. Telia sa til meg når jeg spurte de at problemet er at Tinder bruket iMessage, og at pr nå kan ingen uten iPhone motta sms. De sa og de ikke pr nå hadde peiling på hvordan problemet skulle løses. Så ingen med Android tlf kan opprette bruker pr nå. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
On 10/27/2020 at 9:22 PM, Kryptodebunker said:

Download the Hushed app if you have Android tel. There you can buy a British number in the app that you can use right away. It works on Tinder. 

dette fungerer ikke for meg. Noen annen løsning?

https://datingzest.com/product/fake-tinder-number/

https://www.help.tinder.com/hc/no/articles/115003498226-Jeg-kan-ikke-bekrefte-e-posten-eller-telefonnummeret-mitt-

Endret av Lucass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...