Gå til innhold

Tv og data i en skjerm?


Anbefalte innlegg

Har tv, bruker den kanskje 2-3 timer pr mnd, har data bruker den kanskje 2-3 timer hver dag, tenkte da kombinere disse å leser da at man bare putter inn en HDMI kabel i hver ende og da har man data/tv. Men så enkelt er det ikke, utrolig dårlig bilde og ikke fornøyd.

Leser så om cromcast, det har jeg ikke på min tv å tenker da at det er like greit å investere i noe nytt, har 24 tommer til pcn nå men synet begynner bli dårlig med åra og skjermen skal stå 2-3 meter unna meg så burde hatt noe større. Så hva burde jeg gjøre? Kjøpe tv med sånn cromcast opplegg på eller pc-skjerm å se tv fra pcn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LMH1 skrev (1 minutt siden):

Lykke til å få tak i tvkort til pc i dag, så vidt jeg vet har ikke dagens tvkort programkort og analoge sendingerer for lengst utgått. Godt mulig rikstv kan fungere.

Ok? Vet da om flere som har pc på tvn gjenom cromcast om ikke jeg har misforstått totalt hve de sier?

Lenke til kommentar

Chromecast er ikke noe du har i TVen, det er en liten "PC" som du kobler til en HDMI-inngang, som jeg regner med at du har?

 

Selv bruker jeg TV-leverandør sin app på mobil og "caster" dette til Chromcast-enheten som er koblet til TVen. Fungerer utmerket.

Endret av NoTrace
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...