Gå til innhold

Vil stoppe USB-pinne som påstås å beskytte mot 5G-stråling


Anbefalte innlegg

Stoppe salget av disse? Har hørt et sted, av folk jeg stoler på, at disse egentlig er laget av en hemmelig 5G-produsent med skjulte bindinger til BigFarma i Kina... Jeg ville vært forsiktig med disse stickene altså, han jeg kjenner som jobber som telemontør og er healer på kvelden sier disse folka eksperimenterer med noe hjernebølge-greier som visstnok gjør deg til en dresskledd, streit dude hvis du sitter i den bobla for lenge...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mittvisningsnavn skrev (På 30.5.2020 den 10.52):

Alt staten gjør "for oss" gjør den av egen interesse. Noen eksempler. Skoler er for å få en befolkning som gavner deres makt og inntektsgrunnlag. Sykehus er for å sikre fremtidige skatteinntekter fra personene som blir rammet. Veier som bygges er for å sikre inntekter fra næringsvirksomhet og mer og mer via bompenger. Annen infrastruktur som bygges er for å kunne selge oss tilgang senere.

Det er så enkelt som at vi betaler ikke skatt for å få tilgang på goder.

Staten gir oss "goder" så den kan kreve skatt.

Staten er som en storbonde, storbonden gir kuene mat og har dyrlege tilsyn av dyrene. Dette gjøres ikke for å være snill mot kuen. Det gjøres for at kuene kan skape økonomiske inntekter for bonden. En syk ku koster mye mer enn dyrlegen som fikser kuen og inntektene kan fortsette.

Vi er kyrne til staten og så lenge vi "får for og dyrlege tilsyn" tror de fleste at staten gjør dette for å være snille mot oss.

Gjett hva. Staten er oss det. Vi er staten. Den dagen du trenger hjelp til helsetjenester eller andre, håper jeg du setter pris på det systemet du nå forakter. Må du på sykehus? Vel, første konsultasjon koster en liten egenandel på 200 kr, men prøv å gjett hvor mye det egentlig koster. Det er flere tusen kroner det, som du slipper å betale, fordi staten har en pengesekk som er innbetalt av meg og deg. Det er mye vi kan ta som en selvølgelighet i landet her fordi vi har så mye goder som er finansiert via skatter, avgifter og moms. Ja og så all den deilige oljen da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...