Gå til innhold

LHBT personer opplever mer diskriminering.


Anbefalte innlegg

Psykake skrev (23 minutter siden):

Hvorfor gidder dere å bruke tid i tråder opprettet av brukere som går til angrep når synspunktene deres ikke får den samme positive oppmerksomheten som på Document og Resett? 

Hver eneste tråd handler om at alle verdens problemer er skapt  venstresiden, innvandrere, Greta, Arbeiderpartiet, muslimer og afroamerikanere. 

Hvis du på noen måte utfordrer synspunktet er du nå en del av gruppen over... 

La de heller bekrefte hverandres ideer, så vil alle andre se den røde tråden og forstå at det er en massiv circle jerk. 

Det er er personer som misliker : kvinner, muslimer, miljø og innvandring.

Det eneste de ser ut til å like er hvite menn.. Noe som kanskje forklarer alt? 

Skaphomofile med et massivt undertrykt raseri og frustrasjon? 

Det er litt av noen anklager som kommer fra en aktiv rasist. Som altså er veldig ivrig i å påstå at alle andre er rasister mens h*n selv kommer med det ene rasistiske innlegget etter det andre....

Har du plutselig glemt de rasistiske innleggene du nylig kom med som du har fått slettet?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Storm_Eagle skrev (6 minutter siden):

Det er litt av noen anklager som kommer fra en aktiv rasist. Som altså er veldig ivrig i å påstå at alle andre er rasister mens h*n selv kommer med det ene rasistiske innlegget etter det andre....

Har du plutselig glemt de rasistiske innleggene du nylig kom med som du har fått slettet?

 

Det er det jeg observerer som fakta. Det er bare å mene jeg tar feil.  Håper andre brukere får opp øynene og forstår det samme. 

Det er som den wannabe nazigjengen på ungdomskolen. Før eller senere vokser de ut av det, hvis ikke, dør de alene og bitre på livet med de skrudde ideene sine. 

Endret av Psykake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (10 minutter siden):

Det er det jeg observerer som fakta. Det er bare å mene jeg tar feil.  Håper andre brukere får opp øynene og forstår det samme. 

Det er som den wannabe nazigjengen på ungdomskolen. Før eller senere vokser de ut av det, hvis ikke, dør de alene og bitre på livet med de skrudde ideene sine. 

Hva var det du kalte hvite folk psykake? Slik at alle andre også kan "observere" hva som er fakta...

Lenke til kommentar
Storm_Eagle skrev (4 minutter siden):

Hva var det du kalte hvite folk psykake? Slik at alle andre også kan "observere" hva som er fakta...

Jeg mener jeg beskrev de som drepte Arbery som white trash. 

Det er relevant fordi? Jeg forstår du har mye undertrykket altså, men å forsøkte å score poeng på noe så irrelevant, nja. 

Endret av Psykake
Lenke til kommentar
Storm_Eagle skrev (Akkurat nå):

Fordi det gjør deg til en rasist.

Ok. Det får være din mening. For meg er det ganske åpenlyst ref. alle mine innlegg på dette forumet at jeg ikke er noen rasist. 

Kan dog ikke stoppe deg i å definere meg som det fordi jeg brukte ordet white trash. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 minutt siden):

Ok. Det får være din mening.

Nei det er ikke bare min mening. Ditt innlegg er et eksempel på rasisme som tatt rett ut av ordbok eller leksikon definisjonen på rasisme. Du kommer med nedsettende uttalelser om folk på bakgrunn av deres rase. Dette har vi vært gjennom før psykake.

I motsetning til deg psykake så har jeg aldri kommet med et rasistisk innlegg hverken på dette forumet eller noe annet sted. Så da blir det en smule spesielt at en som faktisk kommer med rasistiske innlegg (altså deg) driver å beskylder meg for alle mulige slags slike holdninger.

Lenke til kommentar
Storm_Eagle skrev (10 minutter siden):

Nei det er ikke bare min mening. Ditt innlegg er et eksempel på rasisme som tatt rett ut av ordbok eller leksikon definisjonen på rasisme. Du kommer med nedsettende uttalelser om folk på bakgrunn av deres rase. Dette har vi vært gjennom før psykake.

I motsetning til deg psykake så har jeg aldri kommet med et rasistisk innlegg hverken på dette forumet eller noe annet sted. Så da blir det en smule spesielt at en som faktisk kommer med rasistiske innlegg (altså deg) driver å beskylder meg for alle mulige slags slike holdninger.

Som sagt. Du får mene det på bakgrunn av mitt valg om å beskrive de som drepte Arbery som white trash. 

Men for å gjøre bot:  Jeg beklager og tar tilbake at jeg brukte betegnelsen white trash om morderne som drepte Arbery. Det var lite gjennomtenkt og jeg burde ha undersøkt om dette var en rasistisk betegnelse. Det var ikke min intensjon å bruke en betegnelse som kan oppfattes som rasistisk. 

Grunnen til ordvalget må jeg anta er en konsekvens av hvit populær kultur hvor fattige, rasistiske og hvite ku klux klan medlemmer ofte blir betegnet som trailertrash/whitetrash. 

Det var på bakgrunn av dette at jeg plasserte Arbery sine mordere i samme bås etter å ha sett mugshots. 

 

 

 

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Tilbake til poenget mitt. Det er nesten som at støttespillere til Document/Resett mobiliserer på diskusjon.no

Mange nye brukere som kun er aktive i tråder om rasisme og innvandring.  Samme tankesett og resonnering når det kommer til å være "forumvennlig" fremmedfiendtlig. Litt som han Åkesson. 

Pakker inn møkka i fint papir og bånd, men alle kjenner lukta. 

 

Derav mine påstander. Vend ryggen. De er ikke ute etter å diskutere. 

 

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen hvor i alle dager har du dette fra?

Er jeg en støttespiller til Document/Resett. Vennligst vis til et innlegg fra meg som viser dette.

Er jeg kun aktiv i tråder om rasisme og innvandring? Vennligst vis et bevis for dette.

 

Du kommer med helt borti natta totalt gale påstander konstant Psykake. Men det kan vel kanskje ha noe med brukernavnet ditt å gjøre? Hva slags tilstand er det du lider av?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Storm_Eagle skrev (14 minutter siden):

Igjen hvor i alle dager har du dette fra?

Er jeg en støttespiller til Document/Resett. Vennligst vis til et innlegg fra meg som viser dette.

Er jeg kun aktiv i tråder om rasisme og innvandring? Vennligst vis et bevis for dette.

 

Du kommer med helt borti natta totalt gale påstander konstant Psykake. Men det kan vel kanskje ha noe med brukernavnet ditt å gjøre? Hva slags tilstand er det du lider av?

Pust med magen nå. 

Jeg skrev ikke at det kun var, eller at det spesifikt, er deg. Jeg skrev nye brukere. Forstår godt hvis du føler deg truffet.

 

Det er en trend jeg observerer. Og jeg håper flere får opp øynene og vender ryggen til. 

 

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Storm_Eagle skrev (På 26.5.2020 den 14.26):

men siden det i praksis ikke er noen maskulinist interesseorganisasjoner så finnes det heller ikke noen offentlige kampanjer imot det.

Maskulinisme er en parodi på feminisme, og for å være en pedant så burde det i det minste blitt kalt homenisme siden utrykket feminisme oppstod i Frankrike (av en mann for å påpeke de ironiske i dette) i midten av 1800 tallet. (Femme og Homme er de franske ordene for kvinne og mann for å påpeke det åpenbare).

Det finnes derimot menns retts organisasjoner i diverse land og de jobber aktivt for saker som enten bare rammer menn (penger til prostatakreft, osv) og ting som rammer menn til overmål (selvmord, hjemløshet, osv.).  Å klage på "manspreading" viser bare hvilket lavmål feminister har nådd.

Edit: Kampen for homofile menns rettigheter burde blitt ansett som en sak under MRM (menns rights movement), denne har derimot blitt anektert av feminister med ett lugubert resultat.

Edit 2: Å være motstander av feminismen betyr ikke at man hater kvinner som noen tullinger på dette forumet har fått for seg.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar
DjSlayer skrev (6 minutter siden):

Edit 2: Å være motstander av feminismen betyr ikke at man hater kvinner som noen tullinger på dette forumet har fått for seg.

Jeg referte til enkelte brukere som er i mot at kvinner skal bestemme over sin egen kropp vedrørende abort. 

De mener at menn skal ha like mye å si, derav ha råderett over kvinnen sin kropp. De begrunner det med det krampeaktige "det er så synd på menn" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Psykake said:

De mener at menn skal ha like mye å si, derav ha råderett over kvinnen sin kropp. 

Er ikke noen jeg har sett som mener det. Men noen mener man bør ha så like rettigheter som mulig, også reproduktive rettigheter. Uten at det blir urimelig.

Likestilling, har jeg hørt det kalles. Like rettigheter. Jeg har hørt det skal være en bra ting. 

 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 time siden):

Er ikke noen jeg har sett som mener det. Men noen mener man bør ha så like rettigheter som mulig, også reproduktive rettigheter. Uten at det blir urimelig.

Likestilling, har jeg hørt det kalles. Like rettigheter. Jeg har hørt det skal være en bra ting. 

 

Du mener en mann skal kunne være med på å bestemme om en kvinne skal ta abort eller ikke. Det er å frata kvinnen råderett over sin egen kropp. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...