Gå til innhold

Hva lytter du til for tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jacob Collier - "World O World" (2024) (Official Score Video)
Composer: Jacob Collier. Written for (and sung by) the Aeolians of Oakwood University. Conducter: Jason Max Ferdinand

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

I dag er det Pink Floyd igjen.... BREMS.. Neida, det er Roger Waters sin The Dark Side Of The Moon Redux som jeg fikk i posten i dag tidlig. 
Denne her: https://www.platekompaniet.no/musikk/vinyl/rock/roger-waters-the-dark-side-of-the-moon-redux-super-deluxe-boxset-vinyl-vinyl-cd-blu-ray-bok-gold

Det er altså en STOR boks, litt mindre enn Pink Floyd sin! ☺️ 
Og; plata er med Atmos-spor! Burde være STANDARD når du kjøper fysiske plater..
Jeg STORKOSER meg med herlig lyd og et Atmos-spor som de fleste kan misunne Roger Waters, men han har jo erfaring med formatet..
Denne 'lille' boksen 😉 inneholder følgende:
• The Dark Side Of The Moon Redux on Gold Vinyl (2LP), CD, Blu-ray: Dolby Atmos Mix, 96/24 Audio.
• The Dark Side Of The Moon Redux Live on Gold Vinyl, CD, Blu-ray: 96/24 Audio.
• Roger Waters Track by Track video interview.
• 4 x 10-inch Vinyl from the original Redux album cut at 45 RPM for: Money, Time, Speak To Me / Breathe and Us & Them, each with an artwork etched B-side.
• A 40-page Commemorative Book of Photographs from The Making of the Album, Rehearsals, and Roger Waters Redux Live at The London Palladium.
• Hand numbered Certificate of Authenticity. Limited Edition of 3000 copies

Dette er ikke uventet utrolig bra! Men jeg TROR at du må like både Pink Floyd OG Roger Waters sin 'nye' stil..
Jeg ville absolutt anbefale den og skal du ha boksen så må du nok
kjøpe snarest (koster snaue 3 500,-)! ☺️

Endret av Woff
  • Hjerte 2
Skrevet
24 minutes ago, Woff said:

I dag er det Pink Floyd igjen.... BREMS.. Neida, det er Roger Waters sin The Dark Side Of The Moon Redux som jeg fikk i posten i dag tidlig. 
Denne her: https://www.platekompaniet.no/musikk/vinyl/rock/roger-waters-the-dark-side-of-the-moon-redux-super-deluxe-boxset-vinyl-vinyl-cd-blu-ray-bok-gold

Det er altså en STOR boks, litt mindre enn Pink Floyd sin! ☺️ 
Og; plata er med Atmos-spor! Burde være STANDARD når du kjøper fysiske plater..
Jeg STORKOSER meg med herlig lyd og et Atmos-spor som de fleste kan misunne Roger Waters, men han har jo erfaring med formatet..
Denne 'lille' boksen 😉 inneholder følgende:
• The Dark Side Of The Moon Redux on Gold Vinyl (2LP), CD, Blu-ray: Dolby Atmos Mix, 96/24 Audio.
• The Dark Side Of The Moon Redux Live on Gold Vinyl, CD, Blu-ray: 96/24 Audio.
• Roger Waters Track by Track video interview.
• 4 x 10-inch Vinyl from the original Redux album cut at 45 RPM for: Money, Time, Speak To Me / Breathe and Us & Them, each with an artwork etched B-side.
• A 40-page Commemorative Book of Photographs from The Making of the Album, Rehearsals, and Roger Waters Redux Live at The London Palladium.
• Hand numbered Certificate of Authenticity. Limited Edition of 3000 copies

Dette er ikke uventet utrolig bra! Men jeg TROR at du må like både Pink Floyd OG Roger Waters sin 'nye' stil..
Jeg ville absolutt anbefale den og skal du ha boksen så må du nok
kjøpe snarest (koster snaue 3 500,-)! ☺️

Denne er allerede "utgått".

dsotmrw.jpg

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
14 minutes ago, :utakt said:

Det er ikke helt som glansdagene på nittitallet, men slett ikke verst. 

Det hjelper at Portnoy er tilbake. Men ja; er ingen ny Matropolis Part 2. Enda ihvertfall. Blir vel som med mye annet fra den kanten at det vokser med tiden.

Merker at jeg setter mer pris på plata jo mer jeg lytter til den; allerede...

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Apathy skrev (2 minutter siden):

Denne er allerede "utgått".

dsotmrw.jpg

Den er nok heller utsolgt hos nevnte platesjappe.. Er jeg redd.  😄 Derfor råder jeg deg til å bestille en SNAREST vet du! 😁 Selve boksen hadde release 14/3, altså to måneder siden.

Endret av Woff
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
1 minute ago, Woff said:

Den er nok heller utsolgt.. Er jeg redd.  😄 Derfor råder jeg deg til å bestille en SNAREST vet du! 😁

Har den allerede vet du ;)

Edit: bestilte den så snart de hadde den i sortimentet. Antok at det var en begrenset opplag på disse (boksen).

Skal ikke se bort fra at den vil komme i seperat-utgivelser på respektive formater. Så kan en velge hvilket format en ønsker å ha.

Denne utgivelsen (boksen med alt) var ett begrenset opplag for de spesielt interesserte (og samlere).

Endret av Apathy
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
Apathy skrev (2 minutter siden):

Har den allerede vet du ;)

Burde IKKE forundre meg, du har en veldig god smak når det gjelder musikk synes jeg! 🎼🔊😊

Endret av Woff
  • Hjerte 2
Skrevet
Apathy skrev (32 minutter siden):

Det hjelper at Portnoy er tilbake. Men ja; er ingen ny Matropolis Part 2. Enda ihvertfall. Blir vel som med mye annet fra den kanten at det vokser med tiden.

Merker at jeg setter mer pris på plata jo mer jeg lytter til den; allerede...

Jeg hører egentlig bare på de to "Are we Dreaming" og "Bend the Clock". Resten av plata syns jeg er drøvtygging av ting de har gjort på repeat i over et tiår. 

Det er vel urealistisk å forvente at denne gjengen skal finne opp kruttet på nytt nå. De har vel bare noen år igjen før de henger instrumentene på hylla. Rudess er vel 70 eller noe. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
:utakt skrev (18 minutter siden):

De har vel bare noen år igjen før de henger instrumentene på hylla. Rudess er vel 70 eller noe

Roger Waters er 81 år gammel og ser ikke ut til å gi seg enda.. 😊 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Elize Fleury - "Time", 1973 (Pink Floyd acoustic cover)

Elize Fleury - "Wish You Were Here", 1975 (Pink Floyd acoustic cover)

Elize Fleury - "Babe I'm Gonna Leave You", 1969 (Led Zeppelin acoustic cover)

Endret av backtoback
Led Zeppelin
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...