Gouldfan Skrevet mandag kl 10:30 Skrevet mandag kl 10:30 (endret) Jeg hørte gjennom Script for a Jesters Tear av Marillion på cd i helgen på ganske høyt volum. Har collected Edition, så må prøve blurayen en dag også. Endret mandag kl 10:31 av Gouldfan 2
backtoback Skrevet mandag kl 22:29 Skrevet mandag kl 22:29 (endret) Motörhead feat. Ozzy Osbourne and Slash - "I Ain’t No Nice Guy", 1992 Motörhead - "I Ain't No Nice Guy" (Acoustic version, circa 2001. Unplugged Lemmy and Phil Campbell. Song is from the 1992 Album: "March ör Die") Endret onsdag kl 12:46 av backtoback acoustic version 2
Apathy Skrevet tirsdag kl 06:45 Skrevet tirsdag kl 06:45 Og så kom denne opp i spillelisten. Nostalgi... 1
Gouldfan Skrevet tirsdag kl 07:07 Skrevet tirsdag kl 07:07 (endret) Apathy skrev (31 minutter siden): Og så kom denne opp i spillelisten. Nostalgi... Den er bra. Har alle albumene selv. Portishead Live in NY Roseland Ballroom med Orkester er også meget bra.👍 Har den også. Endret tirsdag kl 07:17 av Gouldfan 1 1
backtoback Skrevet tirsdag kl 12:42 Skrevet tirsdag kl 12:42 Motörhead – "Whorehouse Blues", 2004 (Official Video) 2
Woff Skrevet onsdag kl 16:08 Skrevet onsdag kl 16:08 Slapper helt av med The Shadows - instrumental show på You Tube.. (Nei, jeg orket ikke å finne de på en av platene jeg har! ☺️) 1
oOF Skrevet onsdag kl 18:17 Skrevet onsdag kl 18:17 (endret) Hater musikken, men man må høre noe annet av og til. Endret onsdag kl 18:20 av oOF 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå