Espen Jansen Skrevet 22. mai 2020 Skrevet 22. mai 2020 Epic Games Store åpner gavesekken nok en gang. Civilization VI er gratis på PC i en uke framover
hekomo Skrevet 22. mai 2020 Skrevet 22. mai 2020 Limbeck skrev (2 minutter siden): Kan noen forklare meg hva er 4x spill er? Google + Wikipedia = sant. https://en.wikipedia.org/wiki/4X
hekomo Skrevet 22. mai 2020 Skrevet 22. mai 2020 Uansett, flott å få vite som slike gratisgreier. Må jo nesten laste det ned og prøve det da. Har gode minner fra gamle Civ.
barezell Skrevet 22. mai 2020 Skrevet 22. mai 2020 Gta v sist, nå dette. Ganske rå titler de gir bort om dagen!
Arnstein86 Skrevet 22. mai 2020 Skrevet 22. mai 2020 Platinum har også 50% rabatt hos Epic hvis du ønsker å skaffe alle DLC til nå. Det ser ut som lekkasjen stemmer og at de neste spillene i rekken er: Borderlands The Handsome Collection Ark Survival Evolved
hekomo Skrevet 22. mai 2020 Skrevet 22. mai 2020 (endret) Må jo nesten kjøpe ny SSD snart. Listen, i tilfelle den slettes "GTA V: May 14 Civilization 6: May 21 Borderlands - The Handsome Collection: May 28 ARK Survival Evolved: June 4" ARK Survival ser ikke helt ut som min greie, men Borderlands kan være interessant å prøve. Endret 22. mai 2020 av hekomo
Brede_Skapstroppen Skrevet 23. mai 2020 Skrevet 23. mai 2020 Rimelig heftige gratistitler som blir gitt bort ja. Lurer på hva kostnaden er i utgangspunktet? Jeg trur jeg snart har 100 spill på Epic-kontoen og de er gratis rubb og stubb. Noe er jo rimelig Indie, men det er en del AAA-titler der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå