div_ Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Utrolig å se at min 6måneder gamle brenner fortsatt er den beste på markedet men den har sunket til halve prisen... bruker kun verbatim plater, er det lurt å oppdatere firmware uansett?
L03VIk Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 (endret) Hvis du ikke har prob. med brenningen tjener du ingenting på firmware-updaten fra NEC. Det er bare støtte for flere merker... har selv NEC1300a med firmware 1.06, aldri hatt prob. ser det er kommet 1.08 (edit: 1.09), men ingen vits for meg å oppgradere heller. Eneste grunn kan være hvis du vil gjøre den sonefri, men da må du bruke en uoffisiell firmware med de fordeler og ulemper det bringer med seg... Endret 31. desember 2003 av L03VIk
eberland Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 lastet ned FW 1.09 fra nec.com Tar alt av plater, både billige og dyre. 4x er greit nok, og for under tusenlappen er den super.
Mr.SS Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Jeg gleder meg til å bruke den har kjøpt en, men AGICOM har rotet med ordren jeg bestilte den 16, får den i dag daden 31 :o lol
handbook Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Skal ha meg brenner når NEC sin 8x er skikkelig på banen
MrLeftfield Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 (endret) lastet ned FW 1.09 fra nec.comTar alt av plater, både billige og dyre. 4x er greit nok, og for under tusenlappen er den super. *ahem* Min 1300A vil ikke ta TraxData og Imation DVDrs (+). Og det med 1.09 firmware. en annen kamerat av meg bruker 1.08 og han brenner TraxData uten probs. Beste dvd brenner? nei ikke akkurat, syns enda den har så mye feil med den at fyyy PS: bare sånn at dere veit hvor forbanda jeg er, jeg trur jeg river'n ut av kabinettet snart. Og jeg pleier å sitte og prøve ting lenge.....nei,no more. Endret 31. desember 2003 av MrLeftfield
kjetilkl Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Utrolig å se at min 6måneder gamle brenner fortsatt er den beste på markedetmen den har sunket til halve prisen... bruker kun verbatim plater, er det lurt å oppdatere firmware uansett? Hrmf.... NEC'en har vel aldri vært den beste brenneren på markedet ... - derimot har de levert den rimeligste kombi-brenneren til akseptabel kvalitet, det er stor forskjell på det, og det er det siste som driver markedet
Simen1 Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 (endret) Skal ha meg brenner når NEC sin 8x er skikkelig på banen Like off topic: Jeg skal ha meg 4xDVD-brenner når de går under 600kr, eller 8x når de går under 700kr. (altså om ca 6-12 mnd) On topic: Per i dag er vel ND1300A det beste valget p.g.a. god firmware og lav pris (880kr på itbutikken) Endret 31. desember 2003 av Simen1
tvangsgreie Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 On topic: Per i dag er vel ND1300A det beste valget p.g.a. god firmware og lav pris (880kr på itbutikken) Den er billig å kjøpe, men iom. at ikke den er like altspisende som enkelte andre brennere, kan den bli dyrere i drift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå