robgar Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Hei, jeg har kommet over noen bin filer, hva er det, har hørt at det er et komprimerings format er det riktig?
Rikky Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Ikke akkurat, det er et CD-image, en eksakt kopi av en CD. Brennes enten ut eller emuleres (mountes) i f.eks DaemonTools, da vil du få en virtuell CD-stasjon i Min Datamaskin.
robgar Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Skrevet 29. desember 2003 Hvordan brenner jeg den ut da? bare kpierer jeg filen over på cden?
bjaa Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 Hvordan brenner jeg den ut da? bare kpierer jeg filen over på cden? Du kan bruke f.eks Nero til å brenne et image. Da må du åpne Image fila i Nero, ikke brenne fila rett på nei..
andreas100 Skrevet 29. desember 2003 Skrevet 29. desember 2003 er det noen som har navnet på et slikt program som man kan brenne ut disse .bin filene?
snole Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 Fireburner funker som bare det. Husk bare på å skaffe deg tilhørende .cue fil
inSain Skrevet 31. desember 2003 Skrevet 31. desember 2003 mye enklere å bruke programmet daemon tool.. da slepper du å brenne.. da bare opner du fila med programmet, og programmet "later som" om den er en cdrom. du vil da få en ekstra "cd-rom" i min datamaskin som innholder det bin-filen innholder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå