Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Lime/skjøte avløpsrør fra kjøkkenvask?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på hva du trenger røret til?

Skal det til oppvaskmaskin eller lignende, finnes det ferdige vannlåser med uttak for slikt.
Ellers kjøper du et gren og en muffe i rette dimensjon for å koble innpå et nytt rør.
Alt dette får du åpenbart hos rørleggeren, kanskje også hos større byggevarebutikker.

Endret av 0laf
Lenke til kommentar
0laf skrev (1 time siden):

Kommer litt an på hva du trenger røret til?

Skal det til oppvaskmaskin eller lignende, finnes det ferdige vannlåser med uttak for slikt.
Ellers kjøper du et gren og en muffe i rette dimensjon for å koble innpå et nytt rør.
Alt dette får du åpenbart hos rørleggeren, kanskje også hos større byggevarebutikker.

Jeg trenger å skjøte på et rør fra vannlåsen og opp til et rør som går på tvers fra utløpene til en dobbel kjøkkenvask. Her blir det ikke noe særlig trykk fra innsiden men skjøten må jo allikevel holde. Jeg lurte på om jeg f.eks først kunne smøre på epoxy og så surre et stykke tekstil over og dynke det hele med et nytt lag epoxy.

Lenke til kommentar
schroeder33 skrev (5 timer siden):

Jeg lurte på om jeg f.eks først kunne smøre på epoxy og så surre et stykke tekstil over og dynke det hele med et nytt lag epoxy.

Nei, gå til rørleggeren å kjøp rør som passer, det koster langt mindre enn vannlekkasje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...