Gå til innhold

Hjelp til å velge mellom n6600 eller se p800!?


darkducks

Anbefalte innlegg

heisann eg har circka 4000 å bruke på mobil har tenkt å kjøpe mobil på mpx...

 

hvilket er det beste valget av n6600 og p800???

 

eg har lyst på ein ganske avansert tlf liker å ha litt å drive med..

 

eg liker godt å drive på med spill på mobilen, er nokiaen eller sony erricsonnen best til dette?? og hva med kameraet hvilket er beste?? har kameraet til se p800 zoom?? kan man fillme med p800??

 

sånn som eg har skjønt det er det veldig bra standbytid på se p800??noen med erfaringer??

 

en ting till går det ann å sjå for eksempel simpsons episode man har på dataen og overføre den til mobilen og så se den på mobilen??? dette lurer eg veldig på!!

 

 

vær så grei å hjelp meg!!!!! skal ut med 4000 og vill være sikker før eg kjøper!!

 

på forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Med nokia 6600 er at:

 

zoom på kamerat. det har ikke p800

Filme. du kan velge om du skal zoome eller ikke. det kan du heller ikke med p800 (man trenger en fixfor å få det til det, men du får fremdels ikke zoome for det)

Knall god skjerm.

 

 

Det er jo litt dumt å kjøpe p800 når p900 har kommet på markedet, det er stor forskjell mellom de.

p900 har bedre skjerm

p900 har bedre tastatur løsning...

 

Du får mer penger tilbake når du selger din 6600 ( hvis du skal det ved senere adledning)

 

Jeg hadde ihvertfall tatt nokia 6600 framfor se p800

 

Så hvis du vil ha en sinnsyk rå mobil som du kan spille av simpson på så hadde jg spart til se p900

Endret av galant
Lenke til kommentar

Blei veldig busikker nå... skal kjøpe om circka 2 uker såg at nokia6600 har gått opp i pris på mpx 200 kroner meir.. trodde det skulle gå andre veien eg :roll:

 

 

eg liker faktisk designet best på p800 syns 6600 ser litt grå og kjedelig ut...

 

blir det bra kvalitet på simpsons eller???

 

takk til dere som har svart håper det blir fleire som svarer for eg e nødt te å væra sikker på dette, vill ikkje angra på noko når eg ska ut med 4000...

 

hvilket kamera er best?? hva med spill hvilken har best støtte for flest og best spill??

 

merke man stor forskjell på 4096 farger og 65000 farger på henholdsvis p800 og p900... eg hater skjermen på 3510i og den er jo 4096 farger.....

Lenke til kommentar

Nokia er best på antall spill/programmer,men det fine er at de beste programmene har de jo begge.Kikk litt på linkene. http://www.my-symbian.com/uiq/applications/index.php http://www.my-symbian.com/7650/applications/index.php

Når det gjelder spill/filmer så er grafikken meget bra på P800,men det ser "nesten"ut som fargene er justert litt "blasse" i forhold til P900/6600(det er selvfølgelig ikke det som er grunnen).Du skriver Kr 4000.Jeg ga 3000 for min i butikk uten abb.Mange som har en liggende som selger billig ut p.g.a P900.Måtte ut med 4300Kr mer for min P900.Den er nok ikke verd prisforskjellen for dere som synes 7300kr er mye for en mobil/pda.

Lenke til kommentar

takk for svar....

 

v rally såg fett ut!!!! det var jo god grafikk!! flere spill med så god grafikk på p800???

 

hva med kameraet??? dårlig??? har lyst til å ta litt bilder er det bedre ennn på 7250?? syns kameraet på 7250 var elendig såg jo ingenting nesten i displayet!!

 

ser bildene bbedre ut på p800??

 

eg heller mer og mer mot p800....

 

noen som vill argumentere for 6600??

Lenke til kommentar
Du får mye mer funksjoner for pengene hvis du går for p800, men du får en mye mindre telefon med 6600. Jeg ville gått for p800.

Støtter meg til dette. Har P800, og prøvde 6600 i noen dager. 6600 har sine fordeler, men P800 er så mye mer fullverdig. I min jobb er for eksempel notatblokk funksjonen svært mye brukt. Kan rable ned kjappe notater istedenfor å tulle med knapper. Du får spill som har meget bra graffik (kanskje ikke så bra som VRally). Fks. Interstellar Flames, MGS Karting, Motoracer 3D. P800 er også genial til å emulere Lucasarts spill (monkey island osv.), Gameboy Color, Sega Master System osv.

Lenke til kommentar

6600 eller et slagvåpen

du får uansett sammeprogrammen på dem begge kanskje ikke spill

og ikke touchscreen

p800 er tykk..

6600 er lubben

sx1 derimot..den er fin

men alle telefonene har ca samme tilgenglig programvare

 

eler pris var kanskje av betyddning her...

6600 da..

om du ikke vil ha no slapvåpen pda

Endret av eirikd
Lenke til kommentar

folk sier VELDIG mye ufornudig på dette forumet og synes ikke dette var det største å begynne å grine for..

 

men p800 er så kjedelig...

det jeg synes var mest morro var å farge hele skjermen svartmed pennen..

og er du ikke avhengig av en pinne å dytte med hadde jeg valgt 6600..

er mere mobil..eller kjøp to som meg..et slagvåpen og en liten mobil

men p800 er litt for stor til å dra seg seg rundt

når du er ute å drikker..ser jævlig dumt ut med en stor klump i buksen og det er ikke kjepp'n men en mobil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...