Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
18 hours ago, Mr Fawk said:

Alexander sine fetisher:

1. School girl uniform. Har gjort dette med en dame to ganger. Veldig pirrende og sexy.

2. Golden shower. Har gjort dette med en annen jente. Opphissende på slutten.

3. Rimming. Har alltid vært en favoritt. Rumpehullet til jenter er diggbart.

Vet ikke hvor lurt det er å henge seg på men..

1. Har ikke fått oppleve dette. Har ikke noe knytting om at skoleuniform er for skolejenter, fordi slikt er så fremmed i Norge. For meg så blir det bare nok et annet valg av plagg. Ellers pirrer det skikkelig nedentil med det rette korte skjørtet. Så tror det der hadde funket.

2. Tvilsomt at jeg hadde likt det pga. stanken

3. Rimming er prøvd. Går an om det er er rent og pent, og man ikke går for dypt. Synes ikke om smaken av bais.

Endret av G
endret beis til bais, som jeg tror er rett slæng å skrive det på
Lenke til kommentar
2 minutes ago, G said:

Satan, jeg digger det også! Er så mye fint ?

Formene til de søramerikanske kvinnene er spinnville. De klarer kunststykket å holde seg fit samtidig som de har en big juicy ass. Legg på et par tasty tits så snakker vi. Veloppdratte også, de kvinnene fra Brasil er en gave fra himmelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Mr Fawk said:

Formene til de søramerikanske kvinnene er spinnville. De klarer kunststykket å holde seg fit samtidig som de har en big juicy ass. Legg på et par tasty tits så snakker vi. Veloppdratte også, de kvinnene fra Brasil er en gave fra himmelen.

Enig. Liker likevel tanken på noe lettvekt som rir meg, og der kommer asia inn på topp. Eyecandy å finne begge stedene. Øynene gjør meg ikke så mye. Da er feil hodeskalleform hos asiatere litt mer kresent kanskje. Men, det er jo like mange ulike å velge i alle raser. Sør-amerikanske ligger i toppskjiktet. Helt enig. Men det er en del andre fine ting også i det sjiktet etter min smak ;)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

jadda...skreiv ei feil webadresse igår og fekk plutselig opp nåke voldsomme greie om at eg hadde vødne ein aiphone og..måtte bere svara på 4 spørsmål..halvskeptisk svarte eg på dei ja..gratulera står da og blinka øve heile skjermen og i linjena øve ..no måtte dei bere ha tlfnr og adressa å senda den te...jauda , eg skrive ned som ein idiot..so e da bere et par steg igjen..med spørsmål om ken eg bruka som leverandøra av strøm og om eg e fornøyd med prisen osv... neste steg..nærma øss.. so kjeme da fleire spørsmål om å vera med i nåke spelegreie på telefonen frå et speleselskap...då avbryte eg da heila... idag har dei sendt sms med tilbud frå speleselskap..og no ringte da ei frå MEDOX og tilbøy ettelleranna te halv pris... slett nummaret mitt sa eg te ho , ..greit sa ho og la på...

for ei mølja telefonsalg e blitt..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...