Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 2/12/2020 at 1:13 AM, Stormoen33 said:

Nei, kjære moderator, kengurukjøtt er like mørt tilsvarende stykningsdeler av svin. 

Hvor stor er parasittfare på kengurukjøtt? Noe som krever 2 timers koking for å kverke slikt utøy (som på kanin, pungrotte og andre gnagere) ?

Lenke til kommentar
On 2/12/2020 at 2:50 PM, Art-Vandelay said:

Er det forbudt å følge noen her inne ?

Spør for en god venn 

Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være det. Men om det er for å plage noen, så kan en vel regne med at det blir slått hardt ned på dersom det oppdages :roll:

Lenke til kommentar
On 2/12/2020 at 5:20 PM, Granca said:

Hva i helvete får damer til å operere leppene sine? Har sett så mange skandaløse resultat at det er skremmende! Kan noen nevne ei som har blitt finere? Da ser jeg bort fra dem som har gjort det av andre årsaker enn kosmetiske.

Helt enig med deg. Det er sannsynligvis påvirkning, noen folk er lettpåvirkelige i alt fra hollywood-trender til gudene vet hva. Her har du litt lepper:

3250764756_17961cc323_b.jpg

Lenke til kommentar
On 2/12/2020 at 6:48 PM, lsklars said:

Hva synes dere om tatoveringer? Jeg synes det er utrolig harry. En går greit, men når man har tatoveringer over hele kroppen, armer som ben blir det fryktelig stygt. 

Det har noen ulemper også. Det er vel funnet bevis for at blekket kan ende opp i lymfeknuter eller hva det var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
G skrev (Akkurat nå):

Det har noen ulemper også. Det er vel funnet bevis for at blekket kan ende opp i lymfeknuter eller hva det var.

Der ser du. Jeg mener at jo flere tatoveringer, jo lavere IQ. Mulig dette er ''rasistisk'' overfor bikere og fengselsfugler... Og selvsagt reality-deltagere. De er jo kjente for å være noe av det skarpeste vi har.

Endret av Granca
Manglet noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (18 minutter siden):

Der ser du. Jeg mener at jo flere tatoveringer, jo lavere IQ. Mulig dette er ''rasistisk'' overfor bikere og fengselsfugler... Og selvsagt reality-deltagere. De er jo kjente for å være noe av det skarpeste vi har.

Samme inntrykk sitter jeg med. Jo flere tatoveringer, jo lavere på rangstigen i samfunnet er du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes jo faktisk enkelte fine og også noen fine fargerike tattoveringer, men det hoper seg jo i lymfesysteme uansett. Samt enkelte urinvånere har det jo som tradisjon. En annen side med de som får seg tattoveringer er jo at de ofte gjennomhullers seg med ringer over alt og piercing. Da synes jeg det tar av litt vel langt. Men smak og behag sikkert der som med alle andre ting.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...