Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (11 minutter siden):

Mener å huske at det var en smågæærn tannlege i denne perlen også:

Inntrykket mitt er at det er en god del mindre hyggelige personer virker å trekkes mot yrker, hvor de kan påføre andre mennesker fysisk og psykisk smerte, og attpåtil få godt betalt for det, og da må jo tannlegeyrket være ei fantastisk valg av jobb for sadister og psykoer.

Heldigvis har jeg tilgode å treffe på noen av den typen, men hørt masse skrekkhistorier av mine foreldre og skoletannlegene på 60-tallet, der var jo helt forferdelige.

Min tannlege er derimot en meget hyggelig kar, god humor og mistenker han har sett sin dose med Seinfeld, da vi ender ofte med å diskutere de mange episodene hvor Jerry og Kramer havner i bisarre tannlege "eventyr".

Lenke til kommentar
1 minute ago, Frank.N.Steen said:

Inntrykket mitt er at det er en god del mindre hyggelige personer virker å trekkes mot yrker, hvor de kan påføre andre mennesker fysisk og psykisk smerte, og attpåtil få godt betalt for det, og da må jo tannlegeyrket være ei fantastisk valg av jobb for sadister og psykoer.

Heldigvis har jeg tilgode å treffe på noen av den typen, men hørt masse skrekkhistorier av mine foreldre og skoletannlegene på 60-tallet, der var jo helt forferdelige.

Min tannlege er derimot en meget hyggelig kar, god humor og mistenker han har sett sin dose med Seinfeld, da vi ender ofte med å diskutere de mange episodene hvor Jerry og Kramer havner i bisarre tannlege "eventyr".

Har jo vært borti endel forskjellige tannleger i løpet av min karriere som homo sapiens. Og minnes med GRU de gangene navnet mitt ble ropt opp over høyttaleranlegget i skolegården, med beskjed om at man skulle til tannlegen. Har nok utviklet en tannlegeskrekk som ligger på rundt 6/10, hovedsaklig fordi man vet at besøket ofte blir et mareritt på to måter. Ikke bare er det svært ubehagelig når redskap treffer nerver, men det koster også skjorta. Har derfor vært sparsommelig med besøk dit de siste årene.

Også den "støvsuger"-dingsen som ligger i kjeften hele tiden for å suge ut væske...det er jo djevelens verk. Bare surkle/suge lyden kan jo gi varige mén.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (54 minutter siden):

Wtf, det er jo det man forer små barn med for å få dem til å spise frukt.

Epler skal spises hele. Kuttes de opp og ligger mer enn 5 minutter, blir de dvaske og brune = djevelens verk.

Det samme tenkte jeg. Vel, kvinner er fra Venus osv. 

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (47 minutter siden):

Min tannlege er derimot en meget hyggelig kar, god humor og mistenker han har sett sin dose med Seinfeld, da vi ender ofte med å diskutere de mange episodene hvor Jerry og Kramer havner i bisarre tannlege "eventyr".

Men hadde din tannlege Penthouse på venterommet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden):

Vakkert når han synger som liksomHVPU på slutten av episoden. Legendarisk. 

Det var The Jimmy (episoden) om jeg ikke husker feil, og hvor Mel Torme dukket opp under syngedelen med Kramer. Legendarisk episode, og ler alltid godt når Kramers tannlegebesøk ødelegger fullstendig for Jimmys store businessplaner med George, grunnet at Cosmo er fullstendig bedøvet i munnen og sikler på gulvet, som da medfører igjen til begynnelsen på slutten for "The Jimmy!"

 

Endret av Frank.N.Steen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrPets skrev (4 minutter siden):

Mr. Wilhelm (Richard Herd)

Mange herlige stunder som han bød opp til, og likte spesielt godt episoden hvor George har sine raseriutbrudd og Wilhelm går forbi kontorer hans og tror at alt rabaldret skyldes at han er for dedikert i sin jobb, men det er jo av helt andre grunner, og alt George ender så opp med, er en høyere stilling, men ikke noe mer lønn, og bare enda mer arbeid i retur. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...