Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-404071

Ro ned med nickspekulering, takk. Fjernet noen innlegg. Videre brudd på retningslinjene kan medføre advarsler og utestengelse. Kommentering av moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Ale-Fawk said:

Dette blir en bra dag.

Jepp. det lå an til det. Fri fra jobb, sitte ute hele dagen i 18-19 grader og sol. I følge yr.no da...

Men nå regner det faen meg, så jeg måtte flykte inn.

Både yr.no og dette nisselandklimaet kan ta seg en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
lsklars skrev (1 time siden):

Tusen takk vakre HYYYL.

excited kelly bundy GIF

Den gifen er episk, og usikker på hvilken episode osv, men Kelly Bundy ja, det var dama si det. Synd serien enda ikke har blitt utgitt i ei skikkelig remastra (bilde og lyd) DVD-Blu-ray utgave, men er vel noe med rettigheter osv som ofte står i veien for den slags.

Husker med skrekk og gru at man plukka opp ei sesong av Married With Children, og så hadde dem fjerna den legendariske åpnings låta, med noe fullstendig generisk "instrumental", og nei, sånn blir bare helt feil.

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (15 timer siden):

Kim Basinger på 80- og 90-tallet var rett og slett en deilig skapning. 10/10.

Godt å høre ?

G skrev (16 timer siden):

Men, fader dette er jo filmkulturellt sensuellt gull

Det er Wild Orchid (1990), som jeg tror man har sett små bruddstykker fra, en eller annen gang når norsk tv sendte den midt på natta, og man sneik seg opp for å se den, og vel, det er vel bare å smått innse at den trengs et nærmere gjensyn. 

Samme mann (Zalman King) skrev/regisserte jo også en annen dampende heit og meget flott erotisk-thriller, da under navn Two Moon Junction (1988) hvor Sherilyn Fenn er himmelsk deilig, og musikken, bildene og stemningen er på topp.

 

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...