Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

11 hours ago, dengelgen said:

God morgen trådtreller og trådsneller! 
Drikker folket?
Sier skåååååål for sikkerhets skyld

Jeg glemte helt der å fortelle. At den der panacotta i går, fiksede jeg å hæve smagen på.

Det hele var ganske så enkelt. Da jeg brugte noen av mormors møllkugle for å heve den aroma någre niveauer ?

Det hele ble någet mæjet bedre.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 hours ago, Frank.N.Steen said:

Eurythmics og I Save the World Today (1999) burde ha vært den offisielle Bond låta det året, og fullstendig overlegen Garbage sitt dølle bidrag, men folka bakom The World Is Not Enough fortsatte å gjøre "imponerende" valg, og resultatet ble en av de svakeste Bond filmene noensinne.

Helt fantastisk sang. Bygger seg sakte men sikkert opp, og som du er inne på så hadde den passet i en James Bond-film. Ble selv kjent med sangen fra Sopranos, hvor sangen elegant blir spilt mens Tony sitter i sofaen med Carmela etter «ryddejobben» etter Richie Aprile. Ypperlig musikkbruk som passer perfekt i sluttscenen av episoden.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, G said:

Hun var nydelig. Digger også den der ekte øyenbryneffekten man kan merke ved henne. Var rett og slett kledelig. Da er det håp om at det også finnes en busk å leke motorbåt i.

Jepp, det er datteren til den ikke helt ukjente Cindy Crawford. Så genene er i orden, for å si det slik.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (15 minutter siden):

Ble selv kjent med sangen fra Sopranos

Husker den var på med en av Absolute Music samlerne der kom ut i tampen av 1999 (mulig nummer 28 eller 29 i rekka) og når jeg først hørte den (et par uker før den norske Bond premieren) så var jeg helt sikker på at dette måtte jo bli den nye bond låta, bare tittelen var jo perfekt, for musikken og alt stemte, og så fikk man i stedet Garbage, etterfulgt av mer søppel når man "endelig" så filmen, og nei, kanskje like greit at folk flest virker å forbinde den flotte sangen med skikkelig kvalitet som The Sopranos, fremfor en av de aller verste Bond eventyrene.

Endret av Frank.N.Steen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, SirOwen said:

Jepp, det er datteren til den ikke helt ukjente Cindy Crawford. Så genene er i orden, for å si det slik.

Hvem er faren da, han der "mannegris-milliardæren"? ?

Sorry hjernen min kødder ting til her, og det gikk litt i kryss. Tenkte jo på Anna Nicole Smith der et øyeblikk..

;)

image.php?type=webp_1024x576&url=3DEic8_

 

En annen beauty (1983, eller deromkring)

23b572f94ab0d2b134c19abf2d18b69a.png

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 hours ago, Nattkjolemedurin said:

Hvor kan jeg se hvor mange lyspærer jeg har fått?

Muligens her, men er litt usikker. Du kan jo rote rundt "i deg selv, på let etter dem"..

https://www.diskusjon.no/profile/546400-nattkjolemedurin/

 

Spørre en forumveileder? Forumveiledere kan man finne nederst på den side. De er bærere av brun farge når de er innlogget.

https://www.diskusjon.no/

 

Fant någet på meg selv ?

Quote

You last won the day on November 20 2018

Congratulations, you had the most liked content!

:w00t:

Endret av G
Lenke til kommentar
15 hours ago, Ale-Fawk said:

Deilig med epilepsianfall.

Hadde man kunnet delt ut jordbær, så skulle du fått til du fikk løs mage og den diaré :p

Edit:

Funfact. Tror det var en scene i en film med Peter Stormare som er det beste Diaré-klippet jeg har sett någon sinne.

Endret av G
Lenke til kommentar
G skrev (2 timer siden):

En annen beauty (1983, eller deromkring)

wMVCxYf.jpg

Har alltid vært begeistra for lillesøster Pfeiffer, særlig i filmer som Vamp (1986) og Falling Down (1993), der hun spiller i begge, ei søt og normal servitør, og der får sin arbeidsdag "spolert" av, vel, heller uvanlige hendelser.

Men storesøster var ikke så "gæren" hun heller, og der Into the Night og Ladyhawke (begge i 1985) er flotte 80-talls underholdning, og selvsagt Batman Returns (1992) og Wolf (1994)

zKZSQ33.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...