Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da er eg ferdig med en innlevering i siste liten. Vet ikke om hvor god avgjørelsen om å dra på familieselskap først og gjøre innlevering etterpå var, men det gikk. 

Det var siste innlevering for semesteret, så da er det bare en bais-oppgave på 7k ord igjen. Som avsluttende eksamen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Litt nattmat så er det vel nok for meg også.

Dette tenkte jeg på også, magen rumler her. Tok frem to brødskiver, men innså at jeg ikke hadde pålegg. Eneste jeg har er nugatti. Det er mer sånt jeg bruker som en nødløsning. Må helst ha noe proteiner på skivene. 

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Nattkjolemedurin said:

Dette tenkte jeg på også, magen rumler her. Tok frem to brødskiver, men innså at jeg ikke hadde pålegg. Eneste jeg har er nugatti. Det er mer sånt jeg bruker som en nødløsning. Må helst ha noe proteiner på skivene. 

Hvis du ikke har pålegg, er vel nettopp nødløsning det du må ty til? Og Nugatti er jo bærre lekkert.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Stormoen33 said:

Hehe, slutten på filmen, helten skal slippe ei svensk prinsesse ut av cella for litt motbetaling  hun hadde lovt ham ...

Fader så gammel filmen er blitt nå. Så den vel på kino mener jeg for lenge lenge siden. Er det samme film hvor statsoverhoder får montert eksplosiv i hode, og landingsstripe for fly inne en fjellhule? Hodene eksploderer i sånn magi-fargerik eksplosjon. Eller er blander jeg to helt forskjellige filmer nå?

Endret av G
Lenke til kommentar
1 hour ago, Frank.N.Steen said:

Fikk ikke med meg den, herlig scene og ikke minst reaksjonen da. ? 

Basinger var jo til og med flott som animert figur i Cool World (1992), da som Holli Would "if she could":

3ifHroU.gif

Hun var ganske snasen sammen med Mikke Rurke i 9 1/2 weeks.

 

Mikke spillet også med Carre Otis

v1.bTsxMTYxNDc5NDtqOzE4NDk0OzEyMDA7Nzg2O

Kan hende noen mods sletter dette brystbildet når de er tilstede. Men, fader dette er jo filmkulturellt sensuellt gull

Spoiler

2000x2000.8.jpgpreview.jpg

 

Så har man disse to jentungene da:

g7QoL8J.gif

Endret av G
Lenke til kommentar
1 hour ago, Frank.N.Steen said:

Fikk ikke med meg den, herlig scene og ikke minst reaksjonen da. ? 

Basinger var jo til og med flott som animert figur i Cool World (1992), da som Holli Would "if she could":

3ifHroU.gif

Slettes ikke verst! Kim Basinger på 80- og 90-tallet var rett og slett en deilig skapning. 10/10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...