Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Hva er det med Prisguiden egentlig? Jeg klarer da utmerket å sjekke FAKTISKE priser på egen hånd.

Hvordan får man bort det greiene egentlig. Er det Ad block det heter? Er faktisk veldig irriterende ja. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):


Er Prisguiden djevelens verk kanskje?

Ikke alltid, men jeg liker best å oppsøke sånne ting selv når jeg ønsker. Ikke at jeg får det dyttet i ansiktet i tider og utide. Er også derfor jeg bare avviser telefonselgere umiddelbart ved første setning hvis jeg blir ringt.

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden):

Er også derfor jeg bare avviser telefonselgere umiddelbart ved første setning hvis jeg blir ringt.

Husker at jeg ble stoppet på et kjøpesenter her og fikk spørsmål om å selge boligen min. Dette var før finanskrisen og alt det der.
Jeg sa at jeg ikke hadde en bolig å selge, han var kjapp i vendingen og sa da kan du jo kjøpe bolig? 
"Ja, om du stiller som kausjonist", sa jeg og gikk der i fra! 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Husker at jeg ble stoppet på et kjøpesenter her og fikk spørsmål om å selge boligen min. Dette var før finanskrisen og alt det der.
Jeg sa at jeg ikke hadde en bolig å selge, han var kjapp i vendingen og sa da kan du jo kjøpe bolig? 
"Ja, om du stiller som kausjonist", sa jeg og gikk der i fra! 

Hehe herlig. Her i Oslo har jeg blitt flink etterhvert til og ikke bli stoppet. Er det som er trikset. Ha på headsett og ikke møt selgeren med blikket. 

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (6 minutter siden):

Trolig enda mer effektivt. 

Her i byen er det mange selgere også (før pandemien i hvert fall) 
Jeg har brukt den litt mer høflige britiske metoden,,et bestemt spørrende blikk etterfulgt av "I beg your pardon??" 

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...