Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Har fått sprayet ned rommet med insektsspray, håper det gjør susen. Lukten er ikke så ille heller. Ganske befriende å få det gjort.

Du kan få plage insekter, men damer bør du la i fred. De er mye mer kresne enn menn. Menn ønsker vel å høvle over halvparten av damene i nærheten, mens damer kanskje kunne tenke seg 5%.  Edru, ja. Disse prosentene øker selvsagt i takt med promillen. Gammelt jungelord.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Granca said:

Du kan få plage insekter, men damer bør du la i fred. De er mye mer kresne enn menn. Menn ønsker vel å høvle over halvparten av damene i nærheten, mens damer kanskje kunne tenke seg 5%.  Edru, ja. Disse prosentene øker selvsagt i takt med promillen. Gammelt jungelord.

Skal det fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Art-Vandelay skrev (20 minutter siden):

Høres spennende ut..

Hvor får en tak i dette Mjøden ?

De selger vist mest i Coop-kjedene, men de har også en del som har høyere alkoholinnhold så det kan du finne på vinmonopolet. Slengkyss er ihvertfall min favoritt, og alle jeg var med på festivalen ELSKET den. :)

Granca skrev (18 minutter siden):

Morsomt! Som om noe slikt er mulig.

Ikke sant? Jeg drikker ikke fordi det er alkohol i det, men fordi det smaker godt.. 

Skal sies at jeg ikke drakk noe særlig før. Har prøvd sterke greier som Whiskey og Vodka, men det liker jeg faktisk ikke noe særlig, da må det isåfall være i en cocktail. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Er det ufarlig og sette gayscore på et innlegg av en moderator?

Haha, jeg bryr meg i grunnen ikke ;) Men jeg er ikke så veldig glad i slike ting generelt, men det handler jo om at jeg ikke liker stereotyper.

Men for all del ;)

Granca skrev (2 minutter siden):

Nå snakker vi! Øl, vin eller brunt brændevin skal aldri i min munn.

Hehe :) 

Denne er forøvrig god (dersom man liker det som er litt søtt da): 

image.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...