Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Granca skrev (38 minutter siden):

Fikk sikkert rare blikk der jeg lå med høy musikk på ørene og smådanset liggende(????) for meg selv. Men det bryr meg ekstemt lite.

Virker som du koser deg der nede. Viktig å være deg selv og ikke bry deg om andre. En egenskap vi her på berget ikke gjør så ofte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Virker som du koser deg der nede. Viktig å være deg selv og ikke bry deg om andre. En egenskap vi her på berget ikke gjør så ofte.

Gjør jo akkurat som jeg vil. Må nok på slankern når jeg drar hjem om en drøy måned. Har vel gått opp 5-6 kilo. Vet ikke om jeg gjentar dette neste år. Men i tilfelle så regner jeg med at et par av dere kommer på besøk for å konsumere fantastisk kjøtt og ørlite slalombrus!

Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

kjøtt og ørlite slalombrus!

Smirnoff Ice? Er vel bedre med øl da tenker jeg....
Smakte (eller rettere sagt drakk) mine første øl da jeg var 15, år
Takker for tilbudet,forresten! 

Endret av dengelgen
Hadde mer på hjertet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har blitt veldig glad i Mjød om noen har prøvd det.. Mjøderiet er bare helt sjukt flinke på sine! 

Slengkyss MÅ dere bare prøve ???

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Hadde vært gøy, diskutert humor, filmer og supper IRL ?

Absolutt! Jeg har fri hele neste vinter også. En felles Granca-opplevelse hadde nok blitt en oppvisning i hedonisme og bakrus! Moderatorer er også velkomne. Vi hadde nok trengt noen til å moderere hedonismen.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Det hadde det. Og mye fliring og baksnakking av felles kjente(?). Og du må enten ha vært ekstremt uheldig med tempen her nede da du var her, ellers så må du ha over 35 for å trives...

Sikkert uheldig, er blitt vant til 35+, men vil ikke påstå at det er så behagelig alltid. Bør være litt vind da.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (3 minutter siden):

Mjød om noen har prøvd det.. Mjøderiet er bare helt sjukt flinke på sine! 

Er det mikrobryggeri? Mye rart på den fronten.
I "gamle" dager laget faren min og flere andre hjemmbrygg (eller haimabrogg på min dialekt) med hele prosessen, tørke korn og hele pakka. Meget sterkt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Er det mikrobryggeri? Mye rart på den fronten.
I "gamle" dager laget faren min og flere andre hjemmbrygg (eller haimabrogg på min dialekt) med hele prosessen, tørke korn og hele pakka. Meget sterkt

Jeg er ikke helt sikker, men tror det. De er ihvertfall ikke så veldig store. 

Eller jo, jeg tror faktisk det når jeg tenker meg om. 

De var på Øl og Wiskey festivalen her i  Bergen og da gikk jeg flere ganger å tok Slengkyss fordi det var det beste på hele festivalen. ?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...