Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

Her regner jeg ikke med å få noen nysgjerrige innspill, men hvis noen mot formodning skulle være interesserte, så kan jeg legge ut spillelisten fra bassengkanten. Kanskje bare Alex som liker den musikken, men hvem vet...

Du nevnte vel Corona tidligere så jeg er usikker ...

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Du nevnte vel Corona tidligere så jeg er usikker ...

 

dengelgen skrev (Akkurat nå):

Jeg også -her går det mest i metal type svart

Jaja, djevelgutter. Alt på den lista var særdeles rytmesterk dance-musikk, så dere skal få slippe. På musikkfronten har vi neppe mye til felles, for jeg HATER rock!
Bra vi kunne diskutere supper i stedet. Manglet gresskarsuppe(?), fruktsuppe(7,5), neslesuppe(?), spikersuppe(?) og noen til i går. Bare å ringe Balle Clorin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Høres ut som vors?

Kjører samme musikken der, ja. men dette var bassengkantmusikk. Fikk sikkert rare blikk der jeg lå med høy musikk på ørene og smådanset liggende(????) for meg selv. Men det bryr meg ekstemt lite. Kun med armene, men likevel gayfaktor på 9/10.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Flere innlegg har forsvunnet nok en gang i hullet. Som nevnt så er vi ikke spesielt glade i persondiskusjoner her på diskusjon.no. Vennligst oppfør dere fint heretter! Og så det er nevnt, så er ikke rapporterings funksjonen til forumet en del av diskusjonen. Den er der for å melde i fra om brudd på retningslinjene for forumet, og ikke som en bakvei for å forsøke å ramme andre brukere som man ikke liker, eller er uenige med!

Det deles ut advarsler for misbruk av rapporterings funksjonen på lik linje som andre brudd på forumets retningslinjer.

Vi svarer sjeldent med PM på innrapporterte innlegg. Vi har nok arbeid i forumet og svare på alle innrapporteringer har vi ikke tid eller kapasitet til!!

Vil dere ha et personlig svar. Oppsøk en moderator/admin i forumet og send en PM i stedet. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...