Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HYYYL skrev (2 minutter siden):

Skjønner det godt, kommer nok ikke til å være aktiv der jeg heller slik det ser ut nå.

Jeg var jo aktiv "av og til" men slik det er nå frister det svært lite
Det kan jo ikke være slik det er nå? Med tvunget trådet visning og ingen sjanse til å redigere
Å sette inn linker og slikt var heller ikke det enkleste 

Lenke til kommentar
Elgen. skrev (1 minutt siden):

Jeg var jo aktiv "av og til" men slik det er nå frister det svært lite
Det kan jo ikke være slik det er nå? Med tvunget trådet visning og ingen sjanse til å redigere
Å sette inn linker og slikt var heller ikke det enkleste 

Vi har heldigvis Diskusjon.no :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig på hva som er argumentet bak disse forandringene. Umiddelbart så virker det som de har laget en slags norsk versjon av Reddit. Som isolert sett er greit nok, men jeg tror de ikke skjønner at det da blir en helt annen dynamikk.

Mange av underforumene på VGD blir nesten ene og alene holdt i live av eldre og lange tråder som tillater litt mer takhøyde og en uformell tone. Dette forsvinner jo helt nå når ting blir sortert etter popularitet. Det virker som det er på som på Reddit der ting ikke blir synlig etter en viss tid som gjerne er ca 20 timer. Noe som betyr døden for klassisk forumdiskusjon.

Nei, jeg stiler meg spørrende til dette. Jeg har ikke vært veldig aktiv på VGD på flere år, så jeg skal ikke klage. Det kan jo være at folk blir vant til dette iløpet av noen uker, men jeg tviler på det. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...