Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen™ skrev (7 minutter siden):

Hmm, finner heller ikke off topic tråden.

Kanskje like greit. Tvungen, trådet visning der karmatoppen vises øverst, vil være et totalt upassende/umulig format for en tråd med titusenvis av innlegg som OT. Ser man kan sortere etter nyeste først, men det hjelper ikke mye.

Det eksisterende debattklimaet kan umulig overføres til et system som dette – dette er et helt nytt beist. På godt og på vondt. 

Støtter vedkommende som foreslo å starte med blanke ark. Gamle innlegg og tråder spiller ikke pent med det nye Reddit-systemet. Blanke ark, så tilpasser nye diskusjoner seg til det nye formatet. 

Endret av Mortyboy96
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Mortyboy96 said:

Tvungen, trådet visning der karmatoppen vises øverst, vil være et totalt upassende/umulig format for en tråd med titusenvis av innlegg som OT.

Akkurat dette er jeg enig i, og hadde håp om at man velge mellom trådet og ikke trådet visning. 

Foreløpig er det ikke slik.

Lenke til kommentar

Kom kun opp: Error 503 Backend fetch failed

siste tiden. Før det prøvde man å lete seg gjennom i de mest besøkte trådene/temaene, men måtte til slutt gi opp. Tråder som ikke har blitt besvart på flere år, dukker opp lenge før nylig besøkte temaer, og de mest besøkte havner bak tråder med lite eller ingen svar i. 

Får bare sitte "tålmodig" på gjerdet, enn så lenge, å se an hvor det går fremover. Men i dag gidder jeg ikke å kaste bort mer tid, og frykter det vil bli lenge til man får igjen lysten til å poste/lese på VGD igjen, dessverre. 

Lenke til kommentar
ElSutrekuk skrev (3 minutter siden):

Psykeste jeg har sett. VGD er så fucka at diskusjon fremstår som luksus. Hvem enn som har utviklet det der, har de fått lønn?

Er det moderatorer som har gjort det på fritiden, uten å få betalt, da er det ganske imponerende. Men om folk med god årslønn har utviklet dette burde vedkommende få foten i ræva. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...