Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var det kunstig lavt i helgen, så et lite etterslep er jo ikke så unaturlig. I tillegg til noen lokale utbrudd her og der. Vi satser på bedring i morgen. 

Da takker vi for oppmerksomheten og kryper under dyna. Guldvog ut. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Deila skrev (4 minutter siden):

Den øker eksponentielt om dagen før den når toppen rundt juni måned og varer ut sommeren. 

Hvordan er trivselen der nede på hjemtur når det regner? Kan det bli FOR vått, eller håper man litt på regn og selvpining?

MVH nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Ukulele? Sitter? Harpe?

Poker.. Sovna av etter jobb og middag igår. Merker gang på gang at jeg er langt mer skjerpet og komfortabel når jeg spiller om natta enn på dagen 😮 Og jeg lurer på hvorfor

Endret av Ka9nen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Hva spiller du, Kanin? NL hold'em? 2/4?

Jeg spiller NL holdem og PLO. Jeg liker fullring bedre enn 6max for NL holdem, antagelig fordi jeg spiller ganske konservativt. Spiller langt lavere enn 2/4 foreløpig. Har ikke psyke til å spille så høyt enda, men håper å bygge meg opp til det over tid :) Høyeste jeg har spilt til nå er 0.5-1, men det meste under det.

Lenke til kommentar
Ka9nen skrev (2 minutter siden):

Jeg spiller NL holdem og PLO. Jeg liker fullring bedre enn 6max for NL holdem, antagelig fordi jeg spiller ganske konservativt. Spiller langt lavere enn 2/4 foreløpig. Har ikke psyke til å spille så høyt enda, men håper å bygge meg opp til det over tid :) Høyeste jeg har spilt til nå er 0.5-1, men det meste under det.

Blir solide potter av det også. Men antagelig bedre spillere når man øker...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...