Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

Gris!

Selv spiller jeg golf hele sommeren og grancer fra november til april. Unntaket kom denne vinteren med pesten.

Tenker det er passe hedonistisk.

Jau, vært en lang vinter. Selv foretrekker jeg Portugal om vinteren. Bare drit at jeg må til sykehusbehandling hver sjette uke her i Norge. Så er litt "låst" sånn sett. Kan maks være borte 5 uker av gangen. Dyrt å pendle slik.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (4 minutter siden):

Jau, vært en lang vinter. Selv foretrekker jeg Portugal om vinteren. Bare drit at jeg må til sykehusbehandling hver sjette uke her i Norge. Så er litt "låst" sånn sett. Kan maks være borte 5 uker av gangen. Dyrt å pendle slik.

Aiai. Ikke bra eller moro. Men klart det koster å lyxe. Sånn må det nesten være. Må du det hele livet, eller for en periode?

Lenke til kommentar
Granca skrev (3 minutter siden):

Aiai. Ikke bra eller moro. Men klart det koster å lyxe. Sånn må det nesten være. Må du det hele livet, eller for en periode?

Jeg bodde faktisk i Portugal. Men fikk påvist ulcerøs kolitt i 2019. Det var så ille at jeg holdt på å stryke med. Lå tre uker på sykehus i Spania før jeg fikk krabbet meg hjem til Norge og fortsatte behandlingen her. Nå får jeg biologisk medisin i blodet hver sjekke uke for å holde sykdommen under kontroll. Så det skal jeg fortsette med - alternativet er å fjerne tykktarmen. 

Gjennom EØS-regelverket kan jeg få medisinen i Portugal også (offentlig). Men helsevesenet der nede er ekstremt byråkratisk og ventetiden er helt latterlig. Mye mer behagelig å bli dillet med av norske søte sykepleiere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...