Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (2 minutter siden):

Gleder meg til å jobbe fulltid igjen.

Bare De får tusket til Dem et besøk på Grancen, så er nå nå jeg fornøyet. Og det er nok det aller viktigste. Aksjer i Minttu AS bør kjøpes før tur, slik at De tjener igjen ferien, og vel saa det.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Bare De får tusket til Dem et besøk på Grancen, så er nå nå jeg fornøyet. Og det er nok det aller viktigste. Aksjer i Minttu AS bør kjøpes før tur, slik at De tjener igjen ferien, og vel saa det.

Når får man egentlig til en tur ned dit? 2022? Har selvsagt, sammen med Bitcoin, investeret stort i Minttu AS.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Mm. Blir riksrett på Donald, ja. Så utrolig fortjent!!

Det er så fortjent som det går an å bli. Om ikke det oppførselen hans før og under stormingen av Capitol kvalifiserer til det vil ikke noe gjøre det. Så gjenstår det å se om republikanerne tør å stå opp imot dette, eller at de gjemmer se bak  embetene sine. Jeg frykter det siste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men blir han dømt da? Må vel et overveldende flertall til om det skal skje. Mange republikanere som må «svikte» ham for at det skal skje.

Tipper han blir frikjent.

Tror også at han dropper Trump 2024, men hvem vet. Blir han frikjent og får blod på tann, kanskje han prøver en siste gang. Skal jeg tippe fremtiden hans så tror jeg han blir frikjent og lever resten av pensjonistlivet sitt på golfbanen.

Endret av Mr Fawk
Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (9 minutter siden):

Men blir han dømt da? Må vel et overveldende flertall til om det skal skje. Mange republikanere som må «svikte» ham for at det skal skje.

Tipper han blir frikjent.

Tror også at han dropper Trump 2024, men hvem vet. Blir han frikjent og får blod på tann, kanskje han prøver en siste gang. Skal jeg tippe fremtiden hans så tror jeg han blir frikjent og lever resten av pensjonistlivet sitt på golfbanen.

Tror de trenger 7 republikanere til, og det kommer ikke til å skje, siden amerikansk politikk ikke handler om rett og galt, men om politiske posisjoner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Tror de trenger 7 republikanere til, og det kommer ikke til å skje, siden amerikansk politikk ikke handler om rett og galt, men om politiske posisjoner. 

Okay, da var det enda flere enn jeg trodde til og med. Så i en artikkel på vg at en til hadde snudd seg mot ham. Men hvis totalen er 17 så kommer det aldri til å skje. Romney var vel den eneste forrige gang, og det ender kanskje på 10 etter at de psyke videoene blir vist i retten osv. Men 17 blir nok umulig. Blir uansett interessant å følge med på de neste dagene.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (5 minutter siden):

Okay, da var det enda flere enn jeg trodde til og med. Så i en artikkel på vg at en til hadde snudd seg mot ham. Men hvis totalen er 17 så kommer det aldri til å skje. Romney var vel den eneste forrige gang, og det ender kanskje på 10 etter at de psyke videoene blir vist i retten osv. Men 17 blir nok umulig. Blir uansett interessant å følge med på de neste dagene.

Nei, jeg tror ikke det er mulig, siden det er nytt mellomvalg i 2022, og mange republikanere vil verne om sin status hos velgermassen av republikanske velgere slik det ser ut nå. At Trump nærmest prøvde på et statskupp virker de ikke å skjønne fordi Trump har brukt seks måneder til å indoktrinere folk til å tro at om han ikke vant valget så var det rigget og falskt. Så oppildner han en flokk av supportere til å angripe kongressen, men nei, jeg er redd han slipper unna dette. På grunn av republikanere uten ryggrad dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...