Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, nydelig dame, er nemlig i god gang med å se hele (for første gang) Dark Angel tv-serien fra tidlig 00-tallet, og damn hun var meget sprek i de episodene man har vært innom til nå, og ble vel gjort i hop med James Cameron. Synd serien kun gikk i 2 sesonger, men fremstår som ei fin blanding av action, eventyr og sci-fi/spenning, samt en selvfølgelig stor dose med sexy ung Alba i hovedrollen.

Lenke til kommentar

Forsøkte meg på filmen gange 2, men ga meg kun 6/10 på ratingen, og mye grunnet musikken og stemningen, men ble liksom aldri noe mer greie på det. Vet at mange omtaler den i samme slengen som en av de store kult-filmene med 80-talls retro preg, ala American Psycho osv fra tidlig 00-tallet, men der sistnevnte er en stor favoritt, stopper det nok med 2 besøk hos Donnie Darko.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Prøvde det samme med Breakfast Club -uten hell

source.gif

Følte meg rimelig aleine når jeg så den i hop med venner i 2001 på tv, men falt pladask for 80-talls stemningen, musikken og ikke minst Ally Sheedy (aldri skjønt greia med Molly Ringwald) og var vel i en tid der 80-tallet generelt virkelig begynte å vokse frem som mitt store favoritt tiår, med tanke på film, musikk, tv-serier osv.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (Akkurat nå):

source.gif

Følte meg rimelig aleine når jeg så den i hop med venner i 2001 på tv, men falt pladask for 80-talls stemningen, musikken og ikke minst Ally Sheedy (aldri skjønt greia med Molly Ringwald) og var vel i en tid der 80-tallet generelt virkelig begynte å vokse frem som mitt store favoritt tiår, med tanke på film, musikk, tv-serier osv.

Du har skjønt det! Hun som ikke likte den er født i 1992, så det har vel noe med saken å gjøre

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (2 minutter siden):

Easy A

Faktisk en av de bedre teen-comedy filmene av "nyere" (er vel blitt et par år siden den kom ut) men ja, den falt i god jord. 

Hatt sansen for Emma, siden Superbad og senere Paper Man (med Jeff Daniel og Ryan Reynolds) samt første Zombie Land. Synd 2ern ble stort sett en skuffende affære, for langt mellom de to filmene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...