Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (10 minutter siden):

Flotte interesser.

Ja, kunne nok hatt langt "verre" interesser, og musikk og film har vel vært noe som har gitt meg utrolig mye glede, de siste 20 årene, til og fra.

Men glad man enda har VH1-Classic, selv om det kanskje kan bli noe mye av de samme videoene, kanskje ikke så rart, når slagordet deres er: 

"Absolutely None of Todays New Music"

Men blir stadig positivt overrasket over hvor ofte de faktisk dytter inn videoer av artister man aldri har sett eller hørt før, eller videoer av band man kjenner til, men ikke visste fantes ei musikkvideo av den og den låta. 

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Var litt mer interessert i intervjuet med Sebastian og Snake jeg da ...

Så faktisk ikke videoen før jeg postet men ser nå at det var en advarsel til deg der ang. plenklipping! 
Deicide er et noldusband, med Glenn Benton som den største noldusen. 
Men som sagt Vanessa er en godjente! 
EDIT Skid Row har jeg ikke hørt på....

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (2 minutter siden):

Men blir stadig positivt overrasket over hvor ofte de faktisk dytter inn videoer av artister man aldri har sett eller hørt før

Du tenker selvsagt på Zoom med Fat Larry's Band? Deilig låt. Men ganske så ukjent her, tipper jeg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Du tenker selvsagt på Zoom med Fat Larry's Band? Deilig låt. Men ganske så ukjent her, tipper jeg.

Ukjent terreng for meg, men er jo noe sjarmerende med tidligere musikkvideoer på MTV, da lenge før Madonna, Prince, Michael Jackson osv med Pepsi, Coca-Cola og Disney i ryggen, sørget for at alle de mindre aktørene med mini-budsjett videoene, ble fullstendig smadret bort og vekk, av de med tilgang på budsjetter på størrelse med hele spillefilmer, og de ble vel nærmest som små mini-filmer å regne, kjente regissører, spesial effekter og kjendiser hyra inn osv.

Moro når musikken var mest i fokus, og det kunne plutselig dukke opp en gjeng lurvete og ustelte rockere, som bare sto og glante inn i kameraet, men det fungerte jo utmerket, klart tidlig utgave av MTV hadde vel kanskje ikke all verdens tilgang til musikkvideoer, så nesten alle som hadde tilgang til et hjemmekamera, og litt talent med det instrumentale, hadde vel kanskje litt bedre sjanse tidligere ut, enn senere.

Endret av Frank.N.Steen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...