Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ABBA var vel nærmest som "Royale" i England, om en skal tro britisk presse og musikere på 70 og 80-tallet, ekstra moro er det jo hvor ulike typer fans, artister og hyllest svenskene fikk igjen, der alt fra Throbbing Gristle, Prefab Sprout til Johnny Rotten (eller John Lydon) var vel store fans, men så hadde man en del kjente "skapfans" som ikke kom ut før lenge etter, antar frykten for at "imaget" deres ville bli sett på som noe bløtaktig for enkelte rockere og metallhuer.

The Ice Maiden av Prefab Sprout er ei nydelig låt der er basert på frontmann Paddy McAloons ungdommelige besettelse av Agnetha, og hennes iskalde nordiske skjønnhet, der han ville nyte på god avstand, men alltid da med visshet at han aldri ville komme særlig nærmere enn nettopp den slags.

We're talking fire
We're talking flame
We're talking ice into ashes
But death is a small price for heaven

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Nei, men du kan bare la være å høre på det, ikke uttal deg sånn. Det er komplett respektløst overfor utrolig mange mennesker.

Så det jeg ikke liker må jeg respektere på lik linje som du respekterer alt det du ikke liker? Hallo i luken men her er du på bærtur og det uten spann! 

Lenke til kommentar
Deila skrev (2 minutter siden):

Hva ble det til å drikke i kveld?

Øl, faktisk. Var hos en kompis med andre jeg ikke hadde sett på en stund for å se CL. God stemning, fulgte alle smittevernråd lenge. Etter midnatt skulle han ene, tradisjonen, tro begynne å kysse og sleike på oss andre. Da tok jeg min hatt og raste avgårde.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar

Er

Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Øl, faktisk. Var hos en kompis med andre jeg ikke hadde sett på en stund for å se CL. God stemning, fulgte alle smittevernråd lenge. Etter midnatt skulle han ene, tradisjonen, tro begynne å kysse og sleike på oss andre. Da tok jeg min hatt og raste abgårde.

Det hørtes koselig ut helt til han ene skulle begynne å kysse. Da ble det bare gayscore 10/10. 

Endret av Deila
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Så det jeg ikke liker må jeg respektere på lik linje som du respekterer alt det du ikke liker? Hallo i luken men her er du på bærtur og det uten spann! 

Nei. Jeg må jo respektere og forstå at mengder av folk elsker musikk som ørene mine hater(rock, heavy og metal). Da kan det egentlig ikke være bare møl, kan det?

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Så det jeg ikke liker må jeg respektere på lik linje som du respekterer alt det du ikke liker? Hallo i luken men her er du på bærtur og det uten spann! 

Nei, her er det drama allerede før turen til Granca, skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...