Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (1 minutt siden):

Og Erasure, da! For ikke å glemme the Assembly, med denne hit'en. Feargal Sharkey(fra The Undertones) kjent for A good Heart, ble hyret inn som sanger. Svært vellykket.

Erasure har jeg nok kun vært innom ved forskjellige anledninger på VH1-Classic, men Feargal og The Undertones er jeg veldig glad i, herlig pop-punk (om en kan kalle det for den slags) men herlige videoer og låter de kom opp med. 

Skal forsøke å få sjekket opp nærmere, både Erasure og The Assembly, så takker for interessante tips.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (Akkurat nå):

Erasure har jeg nok kun vært innom ved forskjellige anledninger på VH1-Classic, men Feargal og The Undertones er jeg veldig glad i, herlig pop-punk (om en kan kalle det for den slags) men herlige videoer og låter de kom opp med. 

Skal forsøke å få sjekket opp nærmere, både Erasure og The Assembly, så takker for interessante tips.

Værsågod.

Ellers har jeg et fransk filmtips til, nemlig Les Ripoux/My new partner. Herlig 80-tallskomedie med minst to stjerner, Noiret og L'Hermitte. Den fikk to oppfølgere, tror jeg. Masse fliring loves.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Ellers har jeg et fransk filmtips til, nemlig Les Ripoux/My new partner. Herlig 80-tallskomedie med minst to stjerner, Noiret og L'Hermitte. Den fikk to oppfølgere, tror jeg. Masse fliring loves.

Denne har jeg faktisk sett, men er mange år siden nå. Da under tittelen: Monkey Business (sikkert rettet mot det amerikanske publikum), og ga den i sin tid ei terningkast sterk fire. 

Var ikke klar over at den fikk to oppfølgere, men nå plukket jeg den opp på et bruktmarked (eller noe slik) og hadde et ganske så iøynefallende filmcover. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

å roe ned med klassikeren Cafe Del Mar av og eller med Energy 52.

Flott og meget behagelig musikk/versjon, aldri hørt denne før, men Cafe Del Mar anno vår 1998 (eller var det i 97?) var en mindre favoritt på discmanen min. Ikke hørt i sin helhet på, veldig lenge, men bringer med seg mye gode ferieminner.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (4 minutter siden):

sterk fire. 

Flott scene i starten der Noiret raider et horehus/hotell på den andre siden av gata for politistasjonen, slik at det ble et ledig rom til nykomlingen!

Er stor fan av disse. Sett nesten alt med Poiret. Il Postino er selvsagt den beste. Men de to spiller også sammen i den fantastiske ''Tango'', som ikke handler om dansing. Utrolig festlig.

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (8 minutter siden):

Ingen Pamela, Yasmine, Alexandra eller Erika som kan komme løpende i sakte film i sine røde badedrakter, til unnsetning?

Så episode 1 sesong 1 av Baywatch om igjen i vinter en gang (gikk på TV2 Zebra eller noe, og jeg ble mildt sagt ikke imponert.
Men så er jeg ikke en tenåring heller da....Av de du nevner der var det bare Erika som var med littegrann

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Så episode 1 sesong 1 av Baywatch om igjen i vinter en gang (gikk på TV2 Zebra eller noe, og jeg ble mildt sagt ikke imponert.
Men så er jeg ikke en tenåring heller da....Av de du nevner der var det bare Erika som var med littegrann

Ja, nostalgi og smak kan jo ofte ta uante og heller skuffende vendinger når man blir eldre. 

Har både sesong 1 og 2 av Baywatch på DVD, men enda tilgode å gyve løs på serien igjen, kanskje noe med "frykten" om skuffelse, ikke at jeg forventer noe Sopranos eller Seinfeld type kvalitet, men ville vært hyggelig om en ble noe positivt overrasket over handlingen og skuespillet i serien, ikke kun fokus på kropp og utseende. 

Men fjerner man de, så er vel halve (eller mer) showet borte vekk.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jeg tuller ikke, jeg hadde en BMW 325i, dette er faktisk en sann historie.

Neida, jeg tror deg. En kamerat sovnet bak rattet (jobbet for mye -ingen rus eler noe slikt)
Bilen havnet på taket -men det gikk bra med han da -våknet litt brått kanskje.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Neida, jeg tror deg. En kamerat sovnet bak rattet (jobbet for mye -ingen rus eler noe slikt)
Bilen havnet på taket -men det gikk bra med han da -våknet litt brått kanskje.

Dette var på et rettstrekk i Malmedalen, hadde vel 60-70 ut fra broa som er en liten sving, men 180 på det rettstrekket, jeg er glad for at jeg sitter her idag.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Dette var på et rettstrekk i Malmedalen, hadde vel 60-70 ut fra broa som er en liten sving, men 180 på det rettstrekket, jeg er glad for at jeg sitter her idag.

Ja- det skal du være. Vet om mange slike historier fra rundt om hele Norge. Spesielt her vest kan det gå stygt for seg - enten havner man i fjorden eller i fjellveggen. 
Men la oss heller tenke på noe annet....

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...