Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Aouch. Dette gidder folk altså. Inkluderer dette drinker og mat eller noe?

Nei, det kommer i tillegg. Dette er jo over den doble prisen av i Norge. Og jeg synes DET er dyrt. Men så er det få som spiller også nå, med de prisene. Har du vært på Gran Canaria?

Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Nei, det kommer i tillegg. Dette er jo over den doble prisen av i Norge. Og jeg synes DET er dyrt. Men så er det få som spiller også nå, med de prisene. Har du vært på Gran Canaria?

Aldri vært i syden. Mine reisemål har aldri vært så langt syd. Får ta en tur når viruset går over. Har vært i Tronheim da. Fin by. Og mye lenger nord, og øst og vest.På tide med syden neste ja.Men det der høres jo ut som svindelpriser. Gidder ikke dra for å golfe, selv om jeg har min egen bag med driver og putter og noen andre jeg ikke kan navnet på.

ok.. Selg Granca.

Lenke til kommentar
aklla skrev (9 minutter siden):

Har andre ting å finne på enn å jobbe for å bli admin. Hadde neppe takket ja om jeg ble tilbudt.

Skjønner deg egentlig. Antar det ikke er så mye peng i en admin stilling på en chatteside på nett. Men du kan jo styre med reklamer og slikt...Der er det vel kr?

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (23 minutter siden):

Aldri vært i syden. Mine reisemål har aldri vært så langt syd. Får ta en tur når viruset går over. Har vært i Tronheim da. Fin by. Og mye lenger nord, og øst og vest.På tide med syden neste ja.Men det der høres jo ut som svindelpriser. Gidder ikke dra for å golfe, selv om jeg har min egen bag med driver og putter og noen andre jeg ikke kan navnet på.

ok.. Selg Granca.

Alt annet enn golf er billig. Kanariøyene er tollfritt område. 200 kr for en fantastisk chateaubriand på restaurant. 1 helflaske vin på restaurant er ca 150 kr, i butikk helt nede i 25 kroner. 1 liter vodka for 50-lapp. Det er nærmest alltid godvær. Regner nesten aldri. Og normalt 22-26 grader om vinteren. En Monster i butikk ca 10 kr, 1,5 l cola 12 kr.osv. Svært billig å leie bil. Taxi nesten gratis. Flott å gå tur. Masse barer og uteliv. Passer meg finfint i hvert fall.
Og så er det nærmest insektsfritt. Det er det ikke alltid i syden. Et STORT pluss.

Endret av Granca
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Skjønner deg egentlig. Antar det ikke er så mye peng i en admin stilling på en chatteside på nett. Men du kan jo styre med reklamer og slikt...Der er det vel kr?

Kjenner ikke til hvordan betalingen er, men er vel bare en, muligens to som faktisk har inntekt via forumet her, uten at jeg har satt meg så godt inn i det.
Ingen planer om å gjøre karriere av forumet :)

Jeg tror reklameringen går ganske automatisk, slik det jo oftest gjør på nett..

Lenke til kommentar
Granca skrev (2 timer siden):

Et

God morgen! 
Så at du skrev om lakabodl her tidligere og jeg måtte le litt for det var et ord som jeg og mine kamerater brukte veldig flittig men da betydde det en person som vi synes var litt dum eller hadde oppført seg litt dumt. Tror ikke jeg har hørt noe si lakabodl på 30 år eller noe slikt!!! Et annet favorittord er "ubjaodle" Den kan du tenke litt på.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
keizersoze skrev (9 timer siden):

hehe. Det må da være lov.  n og a er vel ikke noe som en kan ta noen på i forhold til norsk skriftlig, da i den betydningen er ingenting...hverken hun eller han.. Dere er jo litt tidige da. Dere legger til bokstaver ..hainn.. hoinn. :)

Sånn apropos. Denne er bare vakker. Eller lækkert, om man vil.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...